今日係中秋節!!!!!!!!!!!
佢地個個都可以出街出到勁夜,,,靜係我唔得....T^T
想到去到9點姐,,,又唔係通宵唔返
咁都唔俾...幾大先得丫?!!"
冇野好講,,,佢地講咩我都要聽嫁啦!!!!!!!!"
唉...講下今日下午去左邊到......
尋晚3點15先訓,,所以今日勁攰
12點幾起左身,,,之後係到襯下D衫
唔知點解今日襯D衫都係黑白色,,除條褲雙鞋
所以個袋都用白色,,成身都係黑白色
我都唔知襯得好唔好睇
1點幾出門口,,搭28k去沙田睇[[ 寶貝計劃 ]]
本來係去睇2點幾個場,,但係遲左
有好多人排隊,,所以就要去睇4點30到場喇
我個人認為幾好睇,,好感人
本來我同傻婆琳講過話唔可以喊
但係真係忍唔住
証明套戲係幾感人啦,,但係E個都係我個人認為姐
睇完都6點幾,,係時候要返屋企交人
去搭火車,,,我地搭左去尖東個邊...應該係去羅湖
我去到旺角先知搭錯車,,,都唔係好失敗姐
好彩GE係....唔係去到尖東先發覺已經係好叻KAKA!!!!
傻婆E個名係形容得佢好好,,,因為我唔講佢係絕唔知到搭錯車!!!!!!
啦啦聲去返對面搭車返大埔
返到大埔佢就繼續玩,,,我就要返屋企LuUuU T^T"
返屋企又係BBQ
連續兩日BBQ,,,想食死我咩
一路BBQ,,,一路玩蠟燭....
燒到12點幾就完場,,,返落泥又係打日記
今年GE中秋節冇D新意,,又係同屋企人過
遲D PoST今日影D相
|