今年的生日願望有很多!
但是最想同他一起慶祝,
雖然我地兩個連朋友都不如,
但是成日幻想可以同你一起慶祝。
另外我也想有很多同學或朋友在我生日那天同我講生日快樂,
但是最好不用我提啦~不知道呢個願望可不可以實現呢?
如果可以就最好啦~!
不過就算晤得,
都比我一個食曬成個芝士蛋糕,一定會好爽架~!xD