|
     
|
 
TODAY IS::: 2006 年 7 月 1 日 星期六

 
|
|
 
2006/7/1*
7.1小嵐冇屋企返日*
今日12幾起身..跟住同D人傾下電話&玩下電腦咁啦"VERY悶..唉*我覺得好多人刀吾理我..好吾開心>/\<同D FDS又好似有VERY大既代溝咁..好似冇咩野講"3點度A魚打黎咁同佢傾啦..傾到4點幾就冇傾..換衫出去市中搵麥LING*周圍行下咁啦..見到3條紫囉"超型!!跟住去睇下野咁啦..HEA到6點幾就返屋企..返到屋企樓下小嵐話冇屋企返..咁就係屋企樓下等佢啦..跟住兩條友係公園打等=0=超無聊又冇野好做..VERY多蚊>/\<跟住頂吾順帶左小嵐返屋企..同婷婷傾MSN..我覺得佢講D野真係好岩囉..我同婷婷刀有同一樣既感覺..GOOD!!跟住同A彤傾MSN啦..唉*VERY吾開心"之後同婷婷傾電話..大家講曬D心聲出黎..真係舒服左好多..傾左好耐HAPPY*/\/\跟住送小嵐去搭叮叮搵家琪..冇咩啦講完"
岩岩自己一個坐係度諗野..我諗緊其實你係咪一路刀當我係你個水泡..冇人理你果陣你就搵我ADD我同你傾計傾心事..當所有人刀理返你果陣你就吾再ADD我吾再搵我..唉*
TIMMY:::幻覺**-]]
你永遠伴著我可以嘛 放棄你夢與想可以嗎
與你太像是否不對嘛 原來幻覺我沒法招架
#與你告別是否不理智 過了氣又會否不了了之
怕你拒絕但總想去試(試一試) 可惜與你再襯也沒意思#
明知我共你原是配錯的一對 如果當密友可否記著我是誰
而你永遠逗留在我思海揮之不去 難敵你在我的心中每天與我共對
重唱# with ()
明知我共你原是配錯的一對 如果當密友可否記著我是誰
而我永遠逗留在這單戀的關口裡 明白到愈痛愈愛我愈會想愛下去
明知你沒法來為我說出一句 難得我共你天生那樣的登對
而你永遠逗留在我思海揮之不去 難敵你在我的心中每天與我共對重唱# without ()
明知你視我原是永遠的銷碎 何必理會你有沒有為我心醉
元氣我己耗盡還是放開手早點失去 期望你別再讓我這幻覺揮發下去
寧願我共你來做對最好知己 而不去共你因戀愛導致別離
原來愛到最後還是碰不到方可淒美 明白我共你在這種關係卻是最美
你永遠伴著我可以嘛 放棄你夢與想可以嗎
看透了幻像當中變化 明白幻覺有多麼可怕
來為你離別致哀下半旗--] |
|
THE END=]]*
|
|
POST-TIME:::2006-07-01 08:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
 
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 98 | »
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|