今晚去跳舞,因为太耐无跳。所以拉筋时有D顶唔顺吖。。。不过都好开心,因为又可以跳舞啦。。。。
下一年已经同澳门漫画家、台湾漫画家同埋一D我地共同嘅朋友一起约定去“马来西亚”,我地要去“热浪岛”(如果有睇“夏日麽麽茶,任贤齐同SAMMY果集电影嘅沙滩啦)
本人非常之期待啊。。。
今年嘅中秋国庆,我觉得系好悲哀架。。
因为要系广州出差。。。仲病埋添。。
而且发生了不开心的事,不过感谢师妹金猪和头盔来找我。。。哈哈
还有就是重要得事就去美萌那拍照咯,照片还没出来,
可是我偷了几张,紧张期待啊!等出来了再给大家欣赏欣赏。。。
而且果日可以同美萌嘅各位食饭,全部都系靓仔靓女啊。。
因为佢地收取会员的条件系”非美则萌“,“萌”嘅意思系可爱。。。哈哈
(系咪正系可以上传一张相架咋?????)点解嘅。。。55555
中秋节,仲要感谢豪B叫我出去玩啊,虽然我无去到。。。。哈哈
大家去我相册睇啦。。。。支持小方啊!!哈哈