

![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 10 月 19 日 星期四 [病 倒 了..好xdd亞想死,,]
逝去的愛情,,"..是一種怎樣的回億+++
難道我跟你的結果是.........最後都是傷心一埸"" WHAT THE FUCK ALWAYS RUNNY NOSES 好 辛 苦 丫 考 試 又 快 到 啦 書 仲 未 溫 丫 點 樣 樣 算 T^T WHAT THE HELP 今日我同bb一齊玩亞葉.... 在佢個本中文書到留言.. 講左"我愛你...朱1314" "因為朱唔愛我.so我去左死..."
哈哈....xdd 嘉....
2006-10-19 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||