| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 23 日 星期三
晴天
[因為"喂"左弄一D問題...係下邊個D...我想左好9]
係我嘔心嘔廢的問題..
我俾大家SEE下....
1-咩名?-吾講AR!!吹AR?!XDD
2-男定女?-㊛....小時候係男
3-幾歲?-過左6月13日就12了♥
4-住邊區?-XXXX✸
5-幾多樓?-9~~G✦
6-屋企有幾多人?-4丁有☃
7-有冇工人?-冇BO!! ★
8-有幾多部電腦?-1~~HOME都唔有$♧
9-有幾多間房?- ✪
10-有幾多部風扇?-1^__^
11-電腦有冇眼仔?冇+__+
12-鍾唔鍾意用緊個鍵盤?個個KB都系咁架NA-口-
13-鍾唔鍾意用緊個滑鼠?個個MOUSE都系咁架NA^.<
14-滑鼠係光學定有珠?有珠>.<
15-用咩輸入法?速成*~*
16-電腦台上面有d咩?垃圾-_-
17-鍾吾鍾意你部電腦?OK LA~.~
18-你宜家既左手邊有d咩?有好XX"_"
19-右手邊呢?同上**
20-部電腦廢唔廢?幾廢架☀
21-有冇戴眼鏡?有AR T____T
22-出街帶唔帶鎖匙?吾帶點返屋企
23-有幾多條鎖匙?3
24-會唔會1路食野1路玩電腦?WHY NOT?
25-尋日去左邊?冇..呆左...問埋D咁問題..你晚上去左XX會亞..
26-尋晚幾點訓???12點幾到掛
27-今朝幾點起身?8點!!
28-覺得屋企大唔大?吾大!!
29-有冇用滑鼠墊?NO
30-鍾唔鍾意大口仔?OK LA
31-美女廚房好唔好睇?好AR!!ROUNLD好笑
32-15/16邊個主持得好睇d?更系森美+小儀NA!!其餘個D廢GE!又吾搞笑
33-收音機聽開咩台?唔好意思...我冇...
34-鍾唔鍾意狗?OK GA
35-用咩電話繩?冇$$...你俾我亞
36-w900i靚唔靚?吾令
37-用緊咩床單?唔唔....係一張好令...令到爆個床單
38-張床亂唔亂?太亂......亂到有神經病的人到"黑"正常先其
39-有冇出夜街?冇AR//
40-讀邊間小學??吾講AR!!吹我亞..
41-讀緊呢間中學係第幾志願?你係唔係神經徦..第40問我讀邊間小學..NOW問我讀緊呢間中學係第幾志願???
42-聽緊咩歌?下.....
43-鍾唔鍾意睇獎門人?中2
44-屋企d冷氣涼唔涼?無聊!!!可以自己控制....
45-平時出街用咩袋?一時時啦..
46-識唔識彈琴?吾識!!唔想識!!
47-係唔係自己1間房?NO AR T__T
48-鍾唔鍾意飲可樂?OK NA49
50-做完喇,而家幾點?唔知徦.....
2006-08-24 07:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 55 | »
|