[[:: 超愛亞綸 "((

]]" Fahrenheit ::))

 
最新文章
,,,不知道該怎麼說
今天沒什麼吧
沒什麼啦
今日用口語啦
沒主題,,???
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天
番黎啦 不安

番黎啦!!!

yo...掛住我嗎???

我終於打啦...

早排因為 exam同懶 so 冇打到...

十大十大丫...我好想去丫..

我都想為十大鼓掌丫...

如果我有得去睇現場就好啦啦啦啦

如果我有份去....又見到亞綸就好啦...

不過唔知佢地去唔去...

刊登時間︰2007-01-22 07:33 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 VKBlu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]