[[:: 超愛亞綸 "((
]]" Fahrenheit ::))
番黎啦!!!
yo...掛住我嗎???
我終於打啦...
早排因為 exam同懶 so 冇打到...
十大十大丫...我好想去丫..
我都想為十大鼓掌丫...
如果我有得去睇現場就好啦啦啦啦
如果我有份去....又見到亞綸就好啦...
不過唔知佢地去唔去...
唉