| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
唧!危險。  |
分類: 殘~のおどろきあわてます
... |
嘩今日嚇死人…
搭完23M落車啦!
咁今日紮果條bin好鬆啦!
跟住過馬路,
過左一半有架2A從遠方駛過來囧
咁我快快過埋佢,
因為講真都OK遠,
不過都就黎到喇!
跟住我過得哂,之後…
我條橡筋跌左!!
見到架2A衝過黎,
正常人絕對唔會汁,
但係因為我見到唔太遠,
去汁喎!(傻女人一個~唉 )
差D車死我,差D就唔可以再見到您喇…
(白痴!不要說這種話!)
死橡筋!以後番學唔用您丫!
冇野寫ar…篇野超短的…算吧!CM可以給我嗎?
去PO相了/33\
|
| 發表時間:2008-10-16 07:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
給你一個~~~~ 但係我好少寫啦~~~ 太buzy~~~~ 我要加油!!!
|
|
|
好啦!!留就是了!!(最近多留CM了) 我也是乖小孩喲!!
|
|
|
Tiiffany 於 2008-10-17 08:17 PM 發表:
CM o`
|
網主回覆
/333\
拍謝~見到我要cm便留,乖乖喔>3<
By:櫻狼 Posted at 2008-10-17 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|