| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
唧!(無題)。  |
分類: 殘~の雜錦事 |
太耐冇打BLOG喇```
上黎行下~
總覺現在打BLOG的日子少了很多=.=
就上來走一走吧~
結果…我還是不知道要說什麼,,
就說今天發生的事吧?(謎︰每天也很多事……)
早上返學喇~又見到我娘子喇~^V^
跟住都冇咩喇~
第一堂係MATHS~又對住劉PK|||唉~
跟住IH~一上堂,
小結就請我吃{{糖糖}}
真好人耶^w^~~是8.2牛奶糖原味喔~
比起COFFEE,GREEN TEA等,
都是原味最好~正!
-3-跟住又到左P.E.嚕!
楊SIR話調堂~睇[絕望真相]
叫我地留係班入面,
跟住有人黎上堂,
係哂出面等,我地都係死都唔郁~
麥SIR黎到,話[做咩一個二個坐哂係度?見唔到人黎上堂咩?]
跟住我地話︰[調左堂喎…牙SIR叫我地留係度既!]
跟住拗下拗下,我地搞到佢O哂咀,口啞啞=]
抵死抵死XD
最後去左ILC~
最後DRAMA,
玩*ARE U THE SPY?*
最尾我同B HOI贏左~
MS曹話由我地點罰D男仔都得=D
超好~
打下打下,又8點幾9點喇~
又比牙媽鬧喇~死仆街!
話我咩冇錢還比佢W0r。
低能,低B仔都得邊有人會月頭就冇哂錢嫁,
死低B!
佢好煩牙,成日無啦啦搵D野黎鬧人,
您M到丫?
岩岩仲話我D$$管得唔夠好(我仲有大把$$)
依家又有新野話我喇!
佢話︰"您BID野牙?"
跟住話︰"做咩成日係果個YAHOO BID野果度牙?"
白痴!去BID野果網就等於落BID L0r!
**完**
|
| 發表時間:2008-11-06 09:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
cm比狼哥 drama 好正... 我之前都有玩xd
|
網主回覆
p.s.偶是女的,,沒有特別意思(喂!)
By:櫻狼~ Posted at 2008-11-11 05:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
冷靜D......... COOL DOWN.......... 搵日同你出去......
|
網主回覆
去邊先?
By:櫻狼 Posted at 2008-11-09 08:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
回番個cm比你 =] 看到你的頭像,WP&文章未都是死神 看來你對死神很有愛啵! -0-''
|
網主回覆
謝cm~m( _ _")m
我是由TSUBASA翼那邊轉行過來的-V-vv
By:轉了行的櫻狼 Posted at 2008-11-09 08:31 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|