| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 19 日 星期五  |
唧!聯歡。  |
分類: 殘~のたのしい事 |
打BL0g了(巴飛)
最近CM少了很多,
人流也是冷冷清清的|||(樹葉吹過~~)
好HUr十牙……\ ^ /
唔講呢D喇!尋日超開心&KAi的
開聖誕P=]整左好多野食&影左好多相=]
跟住又話玩遊戲,,仲要吹氣球,
救命~驚爆波的我,,真係比佢地班友吹脹-3-
一路掩住耳仔,,夾硬影相,,都0K啦<我諗…-V-""
同紅紅玩得好開心^___^
好多人~~@_____@ 囉左獎既黑板"""仲有我驚既波波
同紅紅做呢個動作果時,,Mr.Yeung話︰都得架啦你地"" 兩公婆影番張先至得架嘛~~^__^
全體大合照!!=]林明慧的囧樣(忍笑>///<) 紅紅個樣超O咀=0=
風塵參俠(其實係風塵參囧俠,3個人都超囧) ph0Ebe"整"<買既蛋糕,食左2舊都飽到死<應該係滯||

好似除左雞翼,其它野都有食^__^ 同我既偶像影相```
上年ms.豬叫我地小小人慢慢出黎,,冇哂m00d""
所以上年冇食過野(除左迫既沙律)
依家今年好幾多,一次過出黎食~超開心=]
係運動場影既~ 三碌竹|||

完。
很多的相~l0Ad爆機=V=vv
p.s.thx丫添幫影/// ^vvvvvv^///
跟住去左運動場=]
睇人打羽毛球&同ki、y0、cynthia、添、輝哥去打兵乓波=]
輝哥原來都識打架w0r""""囧,你當佢係外星怪物嗎?
簡嘉慧抵死喔~有免費波唔打,
果時未b00k到場,自己話悶走左..aVa..
仲有ki果D沙律冇人幫襯,就囉住成桶飯桶周街走,
就幫佢食左3兜-0-...
走果時有D野,不過唔想提…
就話佢…XX,我自己跟住行番屋企。
依家唔知點解要避佢l0R……
我要一個開心的大cM!>///<
|
| 發表時間:2008-12-20 12:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝CM嚕~~久違的回覆_""
By:懶的櫻狼 Posted at 2009-02-07 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wongyl 於 2008-12-23 09:44 PM 發表:
一直在潛水的我~ 浮上嚟啦~ 你個背景音樂嚇死人.../_\ cm`
|
網主回覆
小琳琳的CM```
呵呵呵~還沒有跟大家說~偶是高長勝>///<
By:變了高長勝的櫻狼 Posted at 2008-12-25 12:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
反映出個人的性格哦(笑
By:Friendly的櫻狼 Posted at 2008-12-25 12:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝回~有空再來~我也會去您那裡哦~
By:囧的櫻狼 Posted at 2008-12-25 12:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|