Vampire728
暱稱: ★`勝勝v3v
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
轉blog
TURN 39•---•
TURN 38•sick•
TURN 37•停課•
TURN 36•---•
文章分類
全部 (126)
殘~のおどろきあわてます事 (3)
殘~のきょうきします事 (2)
殘~のすっきりしない事 (6)
殘~のたのしい事 (18)
殘~の気持ちは悪い事 (9)
殘~の雜錦事 (4)
殘~のTsubasa翼事 (7)
殘~の一般的だ事 (13)
殘~の日常だ事 (43)
殘~の吐き気がします事 (1)
殘~の死神事 (1)
殘~の苦労します事 (3)
殘~の記憶事 (1)
殘~の混乱事 (3)
殘~の悲しい事 (3)
殘~の愛情の感情事 (3)
未分類 (6)
網站連結
殘の Clamp-in-Wonderl...
殘のComic Fans之地
殘のOs兔仔貓之地
殘の睇漫畫之地
殘の中日翻譯之地
殘の東京默示錄之地
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 165
今日人氣: 6
累積人氣: 2582
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 12 月 19 日  星期五   晴天


 
唧!聯歡。 開心 分類: 殘~のたのしい事


打BL0g了(巴飛)

最近CM少了很多,

人流也是冷冷清清的|||(樹葉吹過~~)

好HUr十牙……\ ^ /

唔講呢D喇!尋日超開心&KAi的

開聖誕P=]整左好多野食&影左好多相=]

跟住又話玩遊戲,,仲要吹氣球,

救命~驚爆波的我,,真係比佢地班友吹脹-3-

一路掩住耳仔,,夾硬影相,,都0K啦<我諗…-V-""

 

同紅紅玩得好開心^___^

 

                      好多人~~@_____@                                                      囉左獎既黑板"""仲有我驚既波波



同紅紅做呢個動作果時,,Mr.Yeung話︰都得架啦你地""                       兩公婆影番張先至得架嘛~~^__^

 

全體大合照!!=]林明慧的囧樣(忍笑>///<)                                           紅紅個樣超O咀=0=
 
 

風塵參俠(其實係風塵參囧俠,3個人都超囧)                                       ph0Ebe"整"<買既蛋糕,食左2舊都飽到死<應該係滯||



好似除左雞翼,其它野都有食^__^                                                                同我既偶像影相```
上年ms.豬叫我地小小人慢慢出黎,,冇哂m00d""
所以上年冇食過野(除左迫既沙律)
依家今年好幾多,一次過出黎食~超開心=]


 

係運動場影既~                                                                                                      三碌竹|||


 

完。

很多的相~l0Ad爆機=V=vv

p.s.thx丫添幫影/// ^vvvvvv^///

跟住去左運動場=]

睇人打羽毛球&同ki、y0、cynthia、添、輝哥去打兵乓波=]

輝哥原來都識打架w0r""""囧,你當佢係外星怪物嗎?

簡嘉慧抵死喔~有免費波唔打,

果時未b00k到場,自己話悶走左..aVa..

仲有ki果D沙律冇人幫襯,就囉住成桶飯桶周街走,

就幫佢食左3兜-0-...

走果時有D野,不過唔想提…

就話佢…XX,我自己跟住行番屋企。

依家唔知點解要避佢l0R……


cM!>///<

發表時間:2008-12-20 12:05 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Vampire728 的日誌)


wendy0224 於 2009-01-19 06:06 PM 發表:
cM`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝CM嚕~~久違的回覆_""
 
By:懶的櫻狼
Posted at 2009-02-07 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wongyl 於 2008-12-23 09:44 PM 發表:
一直在潛水的我~
浮上嚟啦~
你個背景音樂嚇死人.../_\
cm`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小琳琳的CM```
呵呵呵~還沒有跟大家說~偶是高長勝>///<
 
By:變了高長勝的櫻狼
Posted at 2008-12-25 12:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ariel0918ltt 於 2008-12-23 08:09 PM 發表:
你同你班真FD呀!!
I'M A CM!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

反映出個人的性格哦(笑
 
By:Friendly的櫻狼
Posted at 2008-12-25 12:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iloveChEeSe 於 2008-12-23 07:16 PM 發表:
回cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝回~有空再來~我也會去您那裡哦~
 
By:囧的櫻狼
Posted at 2008-12-25 12:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]