| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
唧!浮起。  |
分類: 殘~の一般的だ事 |
終於浮起了~~(死屍浮m0dE)
真係要諗諗幾耐冇上過黎打b|0g""囧囧
最近過得不過不失*v*
話說尋晚發左個好♥的夢♥♥
就要和近排開始講嚕- -
話說最近我重新愛上KG>w<
(啥是KG?)
就是KiDDy GRadE~小時候超愛的動畫之一♥
♥劇情又好睇
♥人又畫得好靚(唯美主義)
♥又性感<您變態丫您
♥無論是女生/男生也很美<不知怎樣形容
所以便愛上了///////
回想起應該是至NeT小人類的時代啦~
大概3、4年班戈時睇架喇<開始離題@*@
依家(中一果時)去個官方網頁~說KG2今年(2009)出喇\^^/
所以就不停重看~~
接著回到昨晚~我發夢啦~
之後發夢話原來佢都有睇KG~
仲整左張CG,,好性感咧!
跟住就醒左-V-(其實跟本沒有什麼值得開♥)
繼續..
唔講發夢嚕~發夢係一樣唔實際既野-V-
(但自己卻常常發夢..)
講到KG超好看的~~~(倒)
而且還喜歡上EcLair(跟本一直也囍♥)
還有那一對雙子帥哥也是一直喜歡的>口< 帥哥•帥哥!

不過之前是喜歡左邊那個Sinsistra~
但是重看這一次就比較喜歡Dextera!!
當然~兩人在一起是最~好的>////<
另外︰還喜歡上姊弟搭檔的弟弟>0<

右邊那個_Tweedledum!
好了,,唔打住嚕~~下次p0sT KG2的預告&0P出來
(小聲︰好康當然要分享分享一下~)
咦咦?剛剛看了豬肝的預告,,高長勝超帥了~對了甩了郭少芸吧~Sylv!a在等您唷///
我要cM////,,可以嗎??
|
| 發表時間:2009-01-22 09:48 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
下次要2個=P
By:貪心的櫻狼 Posted at 2009-02-07 07:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|