| «‹ September 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
TURN 11•---•  |
分類: 殘~の悲しい事 |
好慘啊!今日調左位!
同BAILEY坐,,不過牙田佢地坐好遠。
而且今日唔同我講既一樣,
同佢的關係勁差。
好唔開心啊=(因為佢坐遠左,,
而且覺得同佢地係兩個世界,,,
距離遠了……
而且今日放學都唔係同佢…唉!
我唔知佢係唔係有野做要早走/有其它REASON。
但係佢一聲都冇同我講過…最唔開心就係呢一點。
聽日班際,,好緊張,,唔可以再衰比佢睇
因為係佢囍的,,我卻不擅長,,
所以要補救。
今天同佢最好既時候係TL堂,,不過佢都係……
唔想講。真係……鐘意Q又係咁痛苦,,,依家發覺佢都係咁。
因為愛上了,,,才會感覺到緊張,,,
緊張起來,就會亂左大局…唉。
聽日都唔知點算=[
因為愛上了,,,所以才會不知找什麼話題,
如果是當初的關係,,絕對唔會顧慮咁多野
只有一個好消息︰
全科合格
|
| 發表時間:2009-04-28 06:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|