-Just For You - (k)

VanKoPvP
暱稱: (k)` VanKo;;
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« July 2021 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-01-11
2010-12-13
2o10-12-o1
2o10-11-25
2o10-11-22
文章分類
全部 (79)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 79
留言總數: 789
今日人氣: 8
累積人氣: 2907
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 10 日  星期四   清涼


2009。12.10. 開心 分類: 未分類
中文X2  悶到嘔ar~   但系調左位   
唔系我唔乖  而系許生系到傾計  卑ms see 到    

科學x2  做英文作業  一題都唔識!  haha  講笑咋  
以我既頭腦點會唔識做ar  (自作聰明)

英文x2又系勁悶lor 咩事   又唔上去library 借書  梗系悶la
ms Wong系到鬧人!  好恐怖ar  距講出人生既道理!  好有風範

Lunch 同樺,文,怡食  Yy走過嚟傾也  好激動ar  

數學  畫圖死嗮  全班唔識ar!!見到A組教得勁慢wor

通識都幾悶嘎wor  de 中文大學既學生嚟講書 唔好玩!

放學又話練歌~   車  de 人走嗮 ms Wong 又唔知系邊
又話唔使練  咁我就去左羽毛球la
同lam lam打  and 機佬同距個fd  系到勁白癡Singing wor 用羽毛球拍當吉他....兩個傻仔
搞到我地系到笑到傻左  打唔到波....

跟住吖sir叫我地要唔知點講...
Next,ms ng就叫de人去比賽一下~   我終於輸左卑lam lam豬la!!又系到加分場wor
之後就卑ms ng話我唔夠大力  但系就好識用腦!
之後就同lam lam斗  贏左~ ms ng 話我既拍有問題~  咁我就借左Guy 佬既拍  
跟住就拉拉聲同怡斗....我之前輸卑距嘎!  好驚lor~   
點知....距已經系9分我先3分  之後距10分我系4分  但系之後反敗為勝wor   贏左~   
多謝Guy 佬個拍  又系加分場  加到14或15 wor   全部人得我地系到打  望住嗮  又話一球打距la ~~
Good la       聽ms ng講我地de缺點 笑死我~   Ms ng 話ok唔ok  冇人話ok  就系得lam lam豬講...好有禮貌
其實先頭我唔系講呢句嘎~  仲有一句   唔打得出黎  我驚懼鬧我ar~  總之搞笑la    
                                                                 haha
 


   





訪客留言 (返回 VanKoPvP 的日誌)


kalam309 於 2009-12-10 09:45 PM 發表:
哈哈^___^ 洗乜講xd.
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 系系~...
Posted at 2009-12-10 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yaubabev_v 於 2009-12-10 07:57 PM 發表:
激動咩.____.?xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔系既~  系鬧人方面激左de...
Posted at 2009-12-10 08:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aguixd 於 2009-12-10 07:52 PM 發表:
.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 Thzs
Posted at 2009-12-10 08:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]