太無聊+太勇敢??  |
|
今日同臭蕉,,WinG,,T!F2ANY佢地去健康大使,,,跟住J!lL話約左MARCO係library,,,我地又跟埋去,,,見到laa,,,我地三個(5計J!lL)去左Ok食野...又返返去library...跟住跟黎跟去...玩黎玩去...影黎影去...無聊!?...返去見到有人排隊買奧運紀念鈔...佢地又話去.....點知佢地講真...後來話上網有得預買...跟住5買...太勇敢?!
2008-07-15 08:15 PM |
|
|
♥H.S.M
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 129 | »
|
|