話咁快..我去左英國已經11日na..
lee幾排日日刀返學..真係好難適應..
d人講野講得好快好卷..我刀聽吾切.就算佢地重複1次..我刀未必聽得清楚..
不過我會盡我最大ge能力..因為依個係1個好好ge機會..
baba辛苦搵錢比我黎依度..我吾可以空手而回....
縱使有人話我蠢..我諗我刀吾會再放棄.;
仲有話我蠢的那個人.吾該你可以反醒下.仲有你個同鄉..英文吾勁就吾好學人領功.OK?
你刀有眼見ga na..除左講戈方面叻過我之外..我全部野刀叻過你lor..
吾該吾好再我做完你領功..要領功ge就吾該1齊做.
你仲可以賤到見到自己識ge就自己領晒功..吾識就推比我..
我真係冇野好講..1d男仔風度刀冇.真係早死早著na.
好.發洩完講返正題..
我好中2依度戈d天氣..地方..空氣..
好想留係度,,
但係如果比我揀fd同留係度的話..我會揀fd...*V*
仲有19日就返黎na..
功課未做完tim..
各位刀要為功課加油了.
好想好想返管樂.我終於明白人生中冇左邊d野係吾得ga na.~