悶 ~~~~~~~~`
悶 ~~~~~~~~`
冇野打啦我- / \ - `
反正都系果D吾開心野 `
有時候覺得同嘉瑤佢地o既距離遠左 …
覺得講起野上黎冇咁岩key
原因系D乜我都吾知 `
佢地玩o既野我乜都吾知
好似肥鴨今日打果篇日記咁
我諗如果我仲系第4組 我一定會知道 仲會一齊玩
不過 到左今日我只可以從某人既口中
聽見 之後 亦只可以笑 …我再吾可以同佢地玩D乜
真系好想番番去舊坐位…
我吾知道幾時又再有 好似第四組咁好o既 組員
雖然我地吾系經常w!N 不過我都好enjoin個過程
玩得好開心 五年級下學期 系我系小學最開心o既一個學期
而家好攰 … 表現上 我仲可以好開心同你地笑
但心入面 我真系吾識笑 教我 點樣系心入表笑出黎?
雖然好直接 … 不過一直系我心入面
我只需要朋友 老師 家人 認識我既人 安慰下我
吾好成日都忽視我 就好啦 ........ |