| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
| 社排 |
分類: 未分類 |
今日冇咩事....
我地今日有社排,,,
謙vs勤
愛vs誠
勤and誠win左,,
謙lost,,hurting
|
2007 年 3 月 14 日 星期三  |
| 籃球比賽 |
分類: 未分類 |
今日又有比賽啦,,,,
因為有比賽,,so,,我上小左1堂半,,
wo,,,happy,,
我地去左籃球比賽,,
我地一去到見到玩陳震夏,,
果d女,,,爆串囉,,
我地一入到去,,佢地係到啦,,
好多人啤住我地囉,,
咁我不嬲都吾like人地咁樣對我嫁啦,,
咪啤返佢囉,,,
咩住個單"駁"袋,,個樣串串地咁囉,,
點知我地要握呢,,
果陣仲好笑,,,,
同我握手果條女好似驚左我咁喎,,
我地冇做過d咩泥,,,只吾過佢地做咩,,
我做摹d咩比佢地,,,so,,what,,
比分吾好講啦,,
人地班女會好hurt嫁,,
55:4喎,,我地win佢成51分,,,
之後,,睇埋我地bbss d仔啦,,
佢地同我地一樣win左,,
氬係比分冇咁勁,,,呵呵,,,
我地係繼續睇啦,,
我地睇到一場好激呀,,,
鄉中對stc呀,,
班
傑打到超激喎,,,
我緊係sup}}stc啦,,
11號傑好似姚明呀,,
有佢咁ga樣,,,,最緊要係有佢咁ga身高呀,,
我吾知why,,
睇睇下,,,睇到我嘔,,
仲要係嘔白泡-口-
go home |
2007 年 3 月 13 日 星期二  |
| 慰勞宴 |
分類: 未分類 |
今日好unhappy呀,,
吾知邊條友仔劃花左我部計算機,,,
咁我爆嬲,,
我用左d有暗串5+0ge說話講件事比miss lam知,,
miss lam同左cbd講喎,,
人地諗住同呀ckk講嫁嗎>v<
佢咪叫我放學去見佢,,
超,,去到係到聽佢講廢話,,
我邊聽就邊釣魚,,,
我係果時候,,
將5+0d野話晒比cbd知,.,
有我地懷疑佢m錢,,m筆...等等ga野,,
衰左d,,不過佢泥講,,都算係吾話得啦,,,
之後,,,緊係drama慰勞宴啦,,
我地成班人拎晒手機出泥,,
miss都冇鬧我地,,
佢地玩得好激呀,,
吾知邊個kai子搵到支salad出泥,,,
我o晒囉,,佢地係d野食上面加salad喎,,
又泥左杯"特飲"
七氣+salad
.........................................................................................
玩到係咁上下,,我地又6個人一齊go home,,, |
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
| **比賽..{}}'" |
分類: 未分類 |
今日我有2場比賽呀,,
但係時間GA問題,,我正係去到其中一場,,
我CHOOSE左去DRAMA,,
另一場係咩???
咪就係籃球囉,,,
DRAMA可以早D走呀嗎,,,
哇卡卡,,奸笑中,,,
我去左DRAMA,,
幫D人化下妝,,坐下,,
我本來SET2個頭同埋2個妝,,
但係,,我無啦啦,,化多左個妝,,SET多左個頭,,
哈哈,,好好玩呀,,,
我地等到4點評判入泥,,
比完之後,,,我地就幫佢地落妝啦,,
落妝果時,,爆好玩喎,,
我同NICOLE係咁比人玩,,
佢地成日拎COLD CREAM整我地喎,,
等到佢地落晒妝啦,,
黃嘉輝拉左我入去男廁,,
唉,,,
我地玩完之後,,
我返去化妝間執野啦,,
估吾到陳敏如咁樣同我講,,
"我命令你命令佢地執野,,"
我O晒啦,,
我諗係BILLY佢果日講,,
"我負責管理你地管理呢個化妝間"
我叫完D人執野,,就走啦,,,
我.NICOLE,WONG KA FAI,黃華權...6個人一齊返屋企,,,
我地返到TSW,,就各散東西,,
得黃華權住天澤,,佢咪陪我返屋企囉,,
我同佢行到公園果陣,,
見到林XX果一大班人,,,
佢地係咁望住我,,
點知返到去樓下仲多人,,
我返到去樓下,,,我同佢講我走先啦,,
好似比佢地聽到,,,
有個人話,,吾知邊個泥嫁,,
佢同我講,,
我送你返屋企呀,,,
好彩佢送我返泥炸,,
THX你呀,,,
我扯左佢冷衫好多次啦,,, |
2007 年 3 月 11 日 星期日  |
| "鬥波"}../// |
分類: 未分類 |
今日晨咁早起左身呀,,
因為應誠左淑婷同班男鬥波,,
如果淑婷吾係到,,我地去泥都冇意思啦,,
吾通...去泥睇呀巨用個波空人,,
睇肥婆用肥肉撞人咩???
我同NICOLE約左係附近等啦,,
去埋天耀等呀巨,,,
跟住,,我地一齊去唐方,,
我地去左班傑都未到呀,,
咁我就同NICOLE係到玩"千秋"
佢地開始打啦,,我都冇咩打到,,
又吾想打,,,同左NICOLE去足球場睇人踢波,,
我吾知點解石以睇到好鬼左激嫁,,,
佢地打完波就走啦,,
呀巨自己返TSW,,
我,淑婷,NICOLE去YL,,,食野
去左海皇到食呀,,
邊食邊吹水,,,SO,,開心嫁,,,
我地食完之後,,佢地陪我剪頭,,
跟住都冇咩野做啦,,返左屋企,,,, |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|