★*"即使再堅強,,,也敵不過這眼淚!*□*
*〣+•從不明白心痛×ˍˍ。

•〢█﹏但聽到你說討厭我﹏⊿*

★ו﹍終於明白這種感受了!!○。*+
VicKY918
暱稱: ●°╳V*iC°KY☆°.﹒•
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
去mk哇!!!!
十分 愛
uttt daY2
uttt daY1
~.."[去左唱K,,,**}
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天


社排 分類: 未分類

今日冇咩事....

我地今日有社排,,,

謙vs勤

愛vs誠

勤and誠win左,,

謙lost,,hurting

 



2007 年 3 月 14 日  星期三   晴天


籃球比賽 分類: 未分類

今日又有比賽啦,,,,

因為有比賽,,so,,我上小左1堂半,,

wo,,,happy,,

我地去左籃球比賽,,

我地一去到見到玩陳震夏,,

果d女,,,爆串囉,,

我地一入到去,,佢地係到啦,,

好多人啤住我地囉,,

咁我不嬲都吾like人地咁樣對我嫁啦,,

咪啤返佢囉,,,

咩住個單"駁"袋,,個樣串串地咁囉,,

點知我地要握呢,,

果陣仲好笑,,,,

同我握手果條女好似驚左我咁喎,,

我地冇做過d咩泥,,,只吾過佢地做咩,,

我做摹d咩比佢地,,,so,,what,,

比分吾好講啦,,

人地班女會好hurt嫁,,

55:4喎,,我地win佢成51分,,,

之後,,睇埋我地bbss d仔啦,,

佢地同我地一樣win左,,

氬係比分冇咁勁,,,呵呵,,,

我地係繼續睇啦,,

我地睇到一場好激呀,,,

鄉中對stc呀,,

傑打到超激喎,,,

我緊係sup}}stc啦,,

11號傑好似姚明呀,,

有佢咁ga樣,,,,最緊要係有佢咁ga身高呀,,

我吾知why,,

睇睇下,,,睇到我嘔,,

仲要係嘔白泡-口-

go home



2007 年 3 月 13 日  星期二   晴天


慰勞宴 分類: 未分類

今日好unhappy呀,,

吾知邊條友仔劃花左我部計算機,,,

咁我爆嬲,,

我用左d有暗串5+0ge說話講件事比miss lam知,,

miss lam同左cbd講喎,,

人地諗住同呀ckk講嫁嗎>v<

佢咪叫我放學去見佢,,

超,,去到係到聽佢講廢話,,

我邊聽就邊釣魚,,,

我係果時候,,

將5+0d野話晒比cbd知,.,

有我地懷疑佢m錢,,m筆...等等ga野,,

衰左d,,不過佢泥講,,都算係吾話得啦,,,

之後,,,緊係drama慰勞宴啦,,

我地成班人拎晒手機出泥,,

miss都冇鬧我地,,

佢地玩得好激呀,,

吾知邊個kai子搵到支salad出泥,,,

我o晒囉,,佢地係d野食上面加salad喎,,

又泥左杯"特飲"

七氣+salad

.........................................................................................

玩到係咁上下,,我地又6個人一齊go home,,,



2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


**比賽..{}}'" 分類: 未分類

今日我有2場比賽呀,,

但係時間GA問題,,我正係去到其中一場,,

我CHOOSE左去DRAMA,,

另一場係咩???

咪就係籃球囉,,,

DRAMA可以早D走呀嗎,,,

哇卡卡,,奸笑中,,,

我去左DRAMA,,

幫D人化下妝,,坐下,,

我本來SET2個頭同埋2個妝,,

但係,,我無啦啦,,化多左個妝,,SET多左個頭,,

哈哈,,好好玩呀,,,

我地等到4點評判入泥,,

比完之後,,,我地就幫佢地落妝啦,,

落妝果時,,爆好玩喎,,

我同NICOLE係咁比人玩,,

佢地成日拎COLD CREAM整我地喎,,

等到佢地落晒妝啦,,

黃嘉輝拉左我入去男廁,,

唉,,,

我地玩完之後,,

我返去化妝間執野啦,,

估吾到陳敏如咁樣同我講,,

"我命令你命令佢地執野,,"

我O晒啦,,

我諗係BILLY佢果日講,,

"我負責管理你地管理呢個化妝間"

我叫完D人執野,,就走啦,,,

我.NICOLE,WONG KA FAI,黃華權...6個人一齊返屋企,,,

我地返到TSW,,就各散東西,,

得黃華權住天澤,,佢咪陪我返屋企囉,,

我同佢行到公園果陣,,

見到林XX果一大班人,,,

佢地係咁望住我,,

點知返到去樓下仲多人,,

我返到去樓下,,,我同佢講我走先啦,,

好似比佢地聽到,,,

有個人話,,吾知邊個泥嫁,,

佢同我講,,

我送你返屋企呀,,,

好彩佢送我返泥炸,,

THX你呀,,,

我扯左佢冷衫好多次啦,,,



2007 年 3 月 11 日  星期日   晴天


"鬥波"}../// 分類: 未分類

今日晨咁早起左身呀,,

因為應誠左淑婷同班男鬥波,,

如果淑婷吾係到,,我地去泥都冇意思啦,,

吾通...去泥睇呀巨用個波空人,,

睇肥婆用肥肉撞人咩???

我同NICOLE約左係附近等啦,,

去埋天耀等呀巨,,,

跟住,,我地一齊去唐方,,

我地去左班傑都未到呀,,

咁我就同NICOLE係到玩"千秋"

佢地開始打啦,,我都冇咩打到,,

又吾想打,,,同左NICOLE去足球場睇人踢波,,

我吾知點解石以睇到好鬼左激嫁,,,

佢地打完波就走啦,,

呀巨自己返TSW,,

我,淑婷,NICOLE去YL,,,食野

去左海皇到食呀,,

邊食邊吹水,,,SO,,開心嫁,,,

我地食完之後,,佢地陪我剪頭,,

跟住都冇咩野做啦,,返左屋企,,,,