| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 26 日 星期四  |
放假lu... |
放假lu....超happy...而且又派哂卷..冇哂d煩惱
由於今日冇maths堂,,冇maths功課..所以放假都放得更加開心o既!
toDay上音樂堂..又要吹果支[[魔笛]],,煩死人la..
但音樂堂時間過得快...又係時間講88...(每次上音樂堂我最鐘意&期待就係聽落堂o既鐘聲...)
我覺得教我地中文果個新老師好似好過之前果個好多咁...不過教書教得太快la..唔使3日就教哂
[[山陰道上]]同埋[[大明湖]]lo..
跟住食完飯上IS....咁中間過程發生左一D野....(我覺得mr.曾果陣勁無奈lo)
又call訓導主任上黎....又要見mr.chan!....超無奈lo..我仲聽到訓導主任講左[[記過]]呢2個字
我相信果件事一定係好嚴重架la...
詳情唔講la...人物都唔講la..
唉!.....其實我地班真係好唔團結lo...好似五代十國分裂局面咁..
ByE..bye!
|
刊登日記時間:2007-04-26 07:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 115 | »
|