| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 20 日 星期六  |
放假的第一天.. |
今日係放假的第一天
好開心牙.
可能係放假啦..
唉!依家又要正正式式咁努力溫書啦!
今次大考真係巧重要牙∼
中一呢個生涯過得好快牙,眨下眼又學期尾啦∼要中二分班啦∼
好驚牙∼希望希望係精英班啦∼
唉∼星期二要身體檢查,好煩..>3<
如果可以改期的話,我打算改星期5.因為唔使返學
但要去紅十字會,都唔想去
企係度都冇野做,好無聊的!
打算借呢個理由而唔出席..
中7佢地畢業,其實都唔關我地事啦∼
係牙苑佢真心鐘意牙貓,好樂意去為牙貓付出,默默咁為做的一切一切

好痴情牙,可惜牙貓咩都唔知..
咁又何苦呢?
我都明白一句說話:*愛一個人不一定要擁有*
我依家先明白
原來愛情係為了一個自己心愛的人,付出多少都無所謂的..
...情痴...
問世間情為何物

|
刊登日記時間:2006-05-20 03:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | ... | 115 | »
|