| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 24 日 星期四  |
不平安的平安夜  |
分類: 未分類 |
今日本來係好開心的平安夜,
不過因為一件令我十分震驚的事,
失去了呢個開心的心情,
朝早我地仲好開心咁玩,
但係因為一個醉酒駕駛的司機,
令我地寧波第二中學的師生失去了一個十分好的老師,
亦令到一個家庭失去了佢地的丈夫同埋爸爸!
諸sir,我好掛住你呀,好掛住你以前成日叫我同Winnie做朱科長,黃科長!
仲好掛住你d口頭禪,''你正唔正常呀?'',''你健唔健康呀?''
好多謝你呢一年的教導,
雖然上你堂好似好輕鬆咁,
但係我都學到好多嘢!
真係好衷心咁多謝你!
當我聽到梁sir話諸sir走咗個陣,
我個腦係一片空白,咩都諗唔到,
但係當校長宣佈個陣,
d感覺先返黎,眼淚不受控制咁流落黎,
默哀個陣d眼淚係咁流落黎,
之後梁sir話比d情緒穩定的人走,
所以我忍住d眼淚,
到走出classroom個陣,
又再喊過,
詩同Kim都有陪我行,
一路上都無出過聲,
返到屋企呀媽問我咩事個陣,又再喊過!
希望諸sir屋企人心情可以平復,
好好咁生活!
無咗諸sir就好似無咗d咩咁!
好唔習慣呀!
希望諸sir你係天國可以好好咁生活!
我亦都希望政府可以真係整d有阻嚇性的條例去懲罰個d醉酒駕駛的人,
令到呢d事唔會再出現!
我真係唔想再見到有呢d事再出現,
唔想再見到有人唔開心!
我會永遠懷念我最敬愛的諸志成老師!
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 69 | »
|