2006 年 7 月 19 日 星期三  |
{{卒業}}吾捨得  |
畢業喇...大家勁唔捨得!!!!
會再見嗎?
各位6E既好朋友
友誼永固!-*
不會忘記這6年來.大家既歡樂畫面的...
離開小學了...
做一個真真正正的中學生,,,
大家!再見了...
後會有期喇...
|
|
刊登時間︰2006-07-19 12:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|