2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天


{{卒業}}吾捨得 感動

 

畢業喇...大家勁唔捨得!!!!

會再見嗎?

各位6E既好朋友

友誼永固!-*

不會忘記這6年來.大家既歡樂畫面的...

離開小學了...

做一個真真正正的中學生,,,

大家!再見了...

後會有期喇...

 

刊登時間︰2006-07-19 12:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]