11.17
今日就係新校開幕
我真係笨
以為自己好勇
著咁少衫就出門口
一出到去就超後悔lo~
冷到就黎變雪人
落到巴士再轉個彎
即刻吹到"標"晒眼水
番到去就上左電腦室報到
之後就見到Karen
佢今日5係Miss
而係空姐lo~
5信?
有相為證ga~
精彩ge野就梗係留番最後ga la~
一陣先比你地睇la~
之後見到傑倫sir
P.S.你5想吹比我聽姐,都5好吹得咁難聽la~
搞掂電腦d野就去搵我ge課室la~
點知就見到Karen同敏姐
Karen超搞笑
佢話塊黑板掛得咁高
我寫野寫5到最頂wo~
之後就同佢影左d相la~
最衰就係歐陽sir趕時間la~
如果5係ge話就同到佢影相ga la~
又搵5到傑倫sir wo~
因為今朝扮大隻ge關係
所以已經病病地la~
今日朝早本來好開心咁同杜杜傾排舞d野
點知比潘XX一句野就打亂晒我成個plan
佢竟然同Karen講話後面5使跳舞都得la~
佢一句野搞到我幾日黎ge idea冇晒lo~
搞到喊tim
之後Karen同我講番
佢其實係驚趕5到時間排晒兩part舞wo~
不過晏就睇杜杜跳舞
佢d基本功一d都5差lo~
如果要排
其實都排到ge~
不過淨係林呀蘇出場個動作林左1個鐘都仲未林好lo~
今日晏就就同Karen佢地傾大匯演d野
開頭ge時候
Karen係咁話現代男子
我就話5通個劇有古代男子?
個個都笑爆嘴lo~
跟住就正式開始傾
本來淨係得潘振文佢地要跳sorry sorry
傾完之後就決定蘇世華同杜杜都要跳
不過係跳德昂族ge舞lo~
我就做排舞師
哈哈
之後幾經辛苦
終於羅到Karen ge msn la~
幾經辛苦
終於考完試la~
林番起考歷史ge前一日
望住張歷史問答
真係喊左出黎lo~
以前都未試過考試會有咁大壓力ga~
而家終於體驗到個滋味係點
講今日la~
考完數學
就去左搵陳逸友傾計
成日話自己十科5合格
我仲同佢斗串嘴
我同佢講
我十一科5合格呀!
雖然佢好串嘴
但係佢總係可以令我大笑一場ga wo~
放低晒咁多日考試ge壓力
開心好多
今日終於見到Karen la~
好幾日5見佢
有少少掛住佢
但係又有少少陌生ge感覺
不過一d都5緊要
只要佢一講野
我地一笑
就表示又會回復以前ge生活la~
佢就同我地講
英文考試炒左17個
里個絕對5係一個小數目
Karen之前都講到明ga la~
佢係5會對你地手下留情ga la~
我同佢ge林法一樣
里d 5合格ge人一d都5值得可憐lo~
之後佢就show左個新ge座位表
我之前同佢講過我5要坐後面
佢仲將我再調後d wo~
我5制呀!
Karen你冇心肝呀
竟然5記得我ge英文考試幾分wo~
I want to cry.
晏d番到屋企就大教訓
一訓就訓左3個幾鐘
之後就去番柔道
曾教練就問我做咩5去跑步
我呆了
其實我都5知我使5使跑步ga~
佢叫我下個星期六要上松山跑
冇聽錯ge話好似要跑四個圈wo~
到時對腳一定會跛la~
跟住同d人對打
比某人整到我個嘴流血
超痛lo~
個到仲要生痱滋wo~
搞到我個嘴角腫左lo~
我就打左咁多野la~
你地睇完係5係應該留cm先?