已經9'日無寫啦..''可能因為天氣凍佐噶原因,,懶佐''真係好凍丫'!!!打冷陣''
5'知係米因為天氣凍噶原因,''我竟然會8:00就訓..中要1'陣就訓佐添''KAKA,我都會冬眠丫.''
9日好多事發生佐,,''
開心...''5'開心....
係尼度首先多謝Onki,Wai噶支持!''
特別OnkI
好中意同你1’齊噶感覺
好鬼SWEET*-*
最後..'同你1'齊真係好開心.''好懷念,''可惜'''''
聽日又低到13度拉''大家要著多D'衫!''
大家姐,''5'知你係英國過邊過'得點呢>-<
小心身體丫,''無我係你身邊要自強+自律丫!''kaka^_^

|