你留左 秒"留耐d..睇耐d*
Window Test 愛你..本就是一種幸福*
- *``為 你 負 出 了..
[快D入黎幫我留個Cm仔拉`比比面ma**]
Vicky_yee
暱稱: s!u YeE*=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-12-30
2007-12-29
2007-12-28
2007-12-19
2007-12-04
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 31
今日人氣: 2
累積人氣: 2968
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


去唱k* 鬱悶 分類: 未分類

今日朝早6點就起左身.以為要返學*

點知諗下諗下又記得吾洗返*[傻左]

之後好悶好悶甘就係到整ban*

(a頭)

(棒棒堂)

整完之後就到左10點lu`

之後見到j0j0上左`

我就問佢今日出吾出黎*

之後就話要去唱k*搞搞搞`

到左1點幾*出左去漁灣找佢.

之後約左牙琳`食左lunch*

之後就過Neway唱K`之後爆多人''

行都行吾到入去.過左陣.

見到張靖言.SAY左個HI*就冇理佢.入到去.

係到唱唱唱..玩玩玩..之後突然桂話冇$..- -

跟住打左俾我老公.借$借左20蚊俾佢*

跟住某人講左樣野.唉..陳aaa我好心同你say s0r姐

洗吾洗甘牙!!之後到左7點走左.

去左城市花園.之後J0J0.妍姐又話吾做電燈膽- -

[灰]坐到9點幾走LU

返屋企- -

發表時間:2007-10-21 08:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]