vict..心情小記..`'
THIS IS MY WAY
MY WORDS
MY MESSAGE
MY STORY

THIS IS MY DIARY.
2010 年 1 月 28 日  星期四   晴天


2010-01-28 分類: `' MY DIARY .:

哈哈..

今日過得好快

由其係英文堂

真係爽爆!

 

D人係咁玩玩玩傾計傾計傾計

又掟D紙波出黎

跟住搞到O LIU發哂火咁

成個潑婦咁 (美禎錄低左啊  有興趣睇既話就上FB睇啦!)

叫BOBBY汁番哂D波波

又叫林子淨{冷}出去XDD

跟住又話 [玩丫 ! 你玩既話我就同你玩大佢 ]

但係佢最尾又淆底

跟住惱羞成怒

勁大力{bang}門

破壞公物

又勁大力打個電腦枱 (佢隻手唔痛架!?)

跟住就又鬧左勁奈

落堂.

 

哈哈..成堂好似睇戲咁

差d笑到我虛脫 






訪客留言 (返回 VictoryY 的日誌)


Ivanchow31 於 2010-01-28 06:42 PM 發表:
Comment''
我想問點整D公仔既表情符號落去架..?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



muimuiAvA 於 2010-01-28 06:41 PM 發表:
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]