vict..心情小記..`'
THIS IS MY WAY
MY WORDS
MY MESSAGE
MY STORY

THIS IS MY DIARY.
2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


2010-02-01 分類: `' MY DIARY .:

哇..

今日真係熱到乜咁!

好似有小小病

鼻塞  喉嚨痛

丁頁!!

 

下個星期就放假喇!

爽!

 

 

哈哈..

之前有人問過我鐘2過幾多人

我都唔知點答佢好-3-"

因為我真係中2過太多人喇

我可以話係見一個愛一個既人XDD

黎得快 去得仲快

呵呵~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

你們是猜不透我的心滴!






訪客留言 (返回 VictoryY 的日誌)


ying_ava 於 2010-02-03 05:14 PM 發表:
c0mment=]
有冇20個=,=?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BEENO2874 於 2010-02-02 05:25 PM 發表:
CM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TerryHsiao 於 2010-02-01 08:49 PM 發表:
澳洲男仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ka_den0316 於 2010-02-01 06:53 PM 發表:
-0-''
c0mment''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chung_0320 於 2010-02-01 06:38 PM 發表:
你地咁花心架 ;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dovhiwong 於 2010-02-01 05:27 PM 發表:
c0mmenT''
的確...人的心是很難捉摸既...
尤其係女仔...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



muimuiAvA 於 2010-02-01 04:59 PM 發表:
哈哈~我都唔知我係咪同你一樣-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]