vict..心情小記..`'
THIS IS MY WAY
MY WORDS
MY MESSAGE
MY STORY

THIS IS MY DIARY.
2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


2010-02-05 分類: `' MY DIARY .:

今日art堂

果條肥野..真係好鬼憎佢囉!

火爆 !!

 

食飯番黎果時..真係.....

 

 

時辰到喇 ! 時辰到喇 ! 時辰到喇 ! 時辰到喇 !   點算啊 ? 好驚啊 !

 

 

a : r u always starving of sex?

b: yes, i am,it feels good!

a: -口-"






訪客留言 (返回 VictoryY 的日誌)


dovhiwong 於 2010-02-05 08:14 PM 發表:
C0mmenT''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



muimuiAvA 於 2010-02-05 06:22 PM 發表:
W0W...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TerryHsiao 於 2010-02-05 06:13 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ivanchow31 於 2010-02-05 06:04 PM 發表:
CMMMMMM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]