vict..心情小記..`'
THIS IS MY WAY
MY WORDS
MY MESSAGE
MY STORY

THIS IS MY DIARY.
2010 年 2 月 24 日  星期三   和暖


2010-02-24 分類: `' MY DIARY .:

哈.

好奈冇打

 

 

不過都好似冇咩野打-,-

呢幾日頭幾堂都好眼訓

係咁釣魚

痴線(!)

平時訓到成12點先起身

而家7點就起身喇

超級極度眼訓!!!!!!!!






訪客留言 (返回 VictoryY 的日誌)


dovhiwong 於 2010-02-24 11:42 PM 發表:
C0mmenT''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



muimuiAvA 於 2010-02-24 10:24 PM 發表:
唔好咁爛訓xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TerryHsiao 於 2010-02-24 09:10 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]