vict..心情小記..`'
THIS IS MY WAY
MY WORDS
MY MESSAGE
MY STORY
THIS IS MY DIARY.
VictoryY
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
人氣:618
2010 年 2 月 24 日 星期三 和暖
2010-02-24
分類:
`' MY DIARY .:
哈.
好奈冇打
不過都好似冇咩野打-,-
呢幾日頭幾堂都好眼訓
係咁釣魚
痴線(!)
平時訓到成12點先起身
而家7點就起身喇
超級極度眼訓!!!!!!!!
發表時間:2010-02-24 09:02 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 VictoryY 的日誌
)
dovhiwong
於 2010-02-24 11:42 PM 發表:
C0mmenT''
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
muimuiAvA
於 2010-02-24 10:24 PM 發表:
唔好咁爛訓xD
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
TerryHsiao
於 2010-02-24 09:10 PM 發表:
cm
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 VictoryY 的日誌
]