vict..心情小記..`'
THIS IS MY WAY
MY WORDS
MY MESSAGE
MY STORY

THIS IS MY DIARY.
2010 年 3 月 4 日  星期四   陰天


2010-03-04 愉快 分類: `' MY DIARY .:

呵..

今日著左夏季

爽(!)

 

MMLC.

一開始玩玩下電腦無啦啦STOP左囉
  

跟住無聊得滯

睇叮噹囉-,-

係度玩個keyboard

拆哂d制再排過 XDD

本來想玩埋佢

但係黑雞佢重新開過部機

有得玩囉

跟住我又開

上youtube

上facebook

跟住就落堂lu






訪客留言 (返回 VictoryY 的日誌)


dovhiwong 於 2010-03-04 09:50 PM 發表:
C0mmenT''
又玩呢家野-3-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TerryHsiao 於 2010-03-04 09:37 PM 發表:
我刀有反xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ivanchow31 於 2010-03-04 09:28 PM 發表:
.... 你做咩拆人個Keyboard...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



muimuiAvA 於 2010-03-04 06:21 PM 發表:
係喎...睇相先
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]