vict..心情小記..`'
THIS IS MY WAY
MY WORDS
MY MESSAGE
MY STORY

THIS IS MY DIARY.
2010 年 3 月 19 日  星期五   晴天


2010-03-19 分類: `' MY DIARY .:

今日陸運會

女童軍開幕要操啊

好似.. 有點兒.. 那個.. :s

不過是但啦~

 

哇.. 今日真係哂到你呢..

真係哂到你呢..     阿媽都唔認得-3-

 

 

 

 

 

 

減肥計劃 正式開始 ! ((如果你想害我既話 咁你就即管請野我食啦 ;)






訪客留言 (返回 VictoryY 的日誌)


Ivanchow31 於 2010-03-20 06:18 PM 發表:
有幾曬 -.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



muimuiAvA 於 2010-03-19 08:38 PM 發表:
加油xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TerryHsiao 於 2010-03-19 07:15 PM 發表:
55-____-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]