琴晚發左個夢.
係夢入面,我知道自己身處澳門,因為地方似曾相識,是我所去過的.
但係我企既位置,係一條海港既正前中心既街道上面,
我知道我既目的地 係右面或者左面, 2邊既情景都好熟悉.
但係我一直選擇唔到究竟要走那一邊,
我什至唔知道自己解目的係邊, 一心只係想走出哩個地方
有冇人幫我解夢