住宿一日

琴日去舅母戈度住宿一日.

去到見到'哦甸guy'大個左好多.

下午落左去食m記.

...之後上番去.同佢玩.  shit.

突然個buttock好wet&hot/

奶野.係尿.  噢米加囉.

搞到又要用風'同'吹~~

晚餐食......good.

////////////////

夜晚訓覺先難頂.

同"哦甸guy'一齊訓.

佢係咁滾動旋轉.

個頭訓左係我個肚子度.

仲要用隻手'琴'落我face度...

...早上/

佢坐左係張sofa度.  我都係..舅父都係.

但係...不幸既事only發生係我度.

就係/...我又中左d尿啦.  唉...

我都唔想理啦.

之後佢sleep/

我&舅父睇電.

午餐去.

睇埋天國,走人.

落到去咁岩有車

搞到我要run幾run.好'x'

刊登時間︰2006-07-14 04:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


賣書

下午小睡左一陣.

同BROTHER去賣OLD BOOK.

坑口去...

好唔抵呀,$170/6本

唉...

有好多本都唔得,改晒版,

shit...改囫改呀.

之後去寶琳,

係名將買左炸魷魚,6塊.

還可以.

回家去.

暑期作業欠數學炸,yoyo.

爆爆王.正//

刊登時間︰2006-07-12 08:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


中3最後1 day.

今日番去,,

唉...真係坐到我c food都痛.

見到個靚女take獎,,,但係y露底狂都有咖.

//小息.

上課室,  成績表+勁多類似回條物體.

miss蕭,俾全班每人一包chocolate.

我戈包係繽紛樂.

影相,好彩走得快,

但係都俾花子....弄到好'羅''

下年d學費都幾多...$.比起F.3

中3最後一日.,都無囫feel/

唔多想返去睇咩科,

但係又要自己睇先安心.

好hot呀,,,今日既天氣

一陣要爆爆王.

<勁啦呀蔡.,仲係度扮野.>

刊登時間︰2006-07-12 12:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


加左燈?+ 吉他無左夠野.

p.s番,

呀蔡又話加左燈,

點知,無聊之濟俾我見到...哈哈

無燈咖,激笑.

仲有個吉他先型,你睇,

無左夠野咖.

...無啦啦叫我睇做囫呀?

今日番嚟玩左勁耐爆爆王,

我都take到5000塊錢呀.正.

13lv.

刊登時間︰2006-07-11 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


歌唱比賽

今日係學校既歌唱比賽,

真係唔都掂,,,好羅./

我地上去唱歌(班制).

每一個明天,,,,SHIT.

點知話CD唔得,要琴..

唉...好唔得呀.

之後,,,有d....

至難頂係仲要嚟多次.

....點知咁都可以take到個冠軍.!

......................小息,,

又上番去,,,最尾有d呀sir/miss

係度唱歌//過晒時...../

 

唉...明天....成續表啦.

 

刊登時間︰2006-07-11 12:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]