| 真係無聊 |
今日我同黃雅賢一齊去pizza hut食野.
叫左個......芝脆批.
oh,,,116.
我地食到真係,,...
唉,,食左2件,已然好...,,,唔想再食..
但係唔食即係同錢作對.唔得咖ma
angle仲要話我地:食緊d錢落肚.
154塊錢埋單.
去左個廁所,,7仔買糖.
之後落去等呀蔡,,點知late左,,佢已經走左.
行番學校,勁趕.驚late.但係都係late左.
上到去就見到呀蔡啦.
原來都有好多人著便服.
等左一陣,就落左去禮堂.
唉,,,真係'唔自然'
一點坐到4點幾.
個seafood好hard.
同呀蔡傾計,,可以.....呵
......坐左一陣,,就俾人叫左上去前面坐.
講真d節目好無聊.我都唔知幾想快d走.
有件衫幾sexy,,岩呀蔡.yeah!
................................................
走人.
///A1,B2,,又係...無新意.
|
| 刊登時間︰2006-03-05 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ... |
今朝好早起床.........玩電腦!
下午出左去又一城.
係I.T買左件衫
然後回家中,係MTR度,見到3個日本人.
無咩特別.
|
| 刊登時間︰2006-03-04 03:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 扲左成績表啦! |
今日我同媽咪去扲左成績表啦!
去到又要係度等.唉...
一上到去就見到A2啦!
呵呵,,,俾我見到佢媽咪.TALL
我仲見到黃俊傑,乳豬,蘇鈺琳.,,,
入到去見到張成績表,,
幾驚呀,,因為我睇唔到有名次,
原來中三係無咖,,得班..
我考第...
................................
下午去舅父戈度.
係車戈度同左媽咪影相....
仲有呀,,我見到有個人架車係Porsche既cayman s呀!
成百萬一架.
...去到食左KFC,
之後出左去旺角,
係extravaganza買左隻o.d.m既錶.
媽咪俾哦.!$650.多謝!
接著去左無XXX買野.
然後再去唔知邊度食cold noodles
又番去舅父戈度食晚飯.
shit.食飯戈時又撞到個頭.
石斑真美味!................
回家去.
|
| 刊登時間︰2006-03-03 12:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 真係黑... |
今日晚上俾個微波爐撞到個頭,,,
真係...
THX,,,劉雪花幫我k.o左本書.
不過咁就無左8塊..
無所謂,,好過...咩啦!SURE? YEAH!YA!
上P.E.,,,跳舞.難頂.
要同呀蔡拖手,,,我的天呀!
放學要上補習班,,累. |
| 刊登時間︰2006-03-02 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 點解咁黑咖? |
我覺得人生真係無囫意義,,,
點解真係可以黑到咁咖?
唉,,,我明明已經還左本書咖ma,,
但係佢又話無喎!
THE DREAM..,,,我今日係圖書館搵左好耐都搵唔到.
另外戈本到THE WRONG BOY,就搵到.
我覺得係圖書館既問題,,,
係咪佢無入電腦呀,,,?
我係開學戈時借咖.
唉...而家都唔知點啦...
我諗都係....要....
今日上上吓普通話堂時,
無啦啦D燈熄晒.得番一條光管著左.
弄到社會堂去左514上,
中文就落左地下多用途上,,,
陰功,連續兩堂,真係難頂.
|
| 刊登時間︰2006-02-28 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 52 | »
|