真係無聊

今日我同黃雅賢一齊去pizza hut食野.

叫左個......芝脆批.

oh,,,116.

我地食到真係,,...

唉,,食左2件,已然好...,,,唔想再食..

但係唔食即係同錢作對.唔得咖ma

angle仲要話我地:食緊d錢落肚.

154塊錢埋單.

去左個廁所,,7仔買糖.

之後落去等呀蔡,,點知late左,,佢已經走左.

行番學校,勁趕.驚late.但係都係late左.

上到去就見到呀蔡啦.

原來都有好多人著便服.

等左一陣,就落左去禮堂.

唉,,,真係'唔自然'

一點坐到4點幾.

個seafood好hard.

同呀蔡傾計,,可以.....呵

......坐左一陣,,就俾人叫左上去前面坐.

講真d節目好無聊.我都唔知幾想快d走.

有件衫幾sexy,,岩呀蔡.yeah!

................................................

走人.

///A1,B2,,又係...無新意.

刊登時間︰2006-03-05 09:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


...

今朝好早起床.........玩電腦!

下午出左去又一城.

係I.T買左件衫

然後回家中,係MTR度,見到3個日本人.

無咩特別.

 

刊登時間︰2006-03-04 03:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


扲左成績表啦!

今日我同媽咪去扲左成績表啦!

去到又要係度等.唉...

一上到去就見到A2啦!

呵呵,,,俾我見到佢媽咪.TALL

我仲見到黃俊傑,乳豬,蘇鈺琳.,,,

入到去見到張成績表,,

幾驚呀,,因為我睇唔到有名次,

原來中三係無咖,,得班..

我考第...

................................

下午去舅父戈度.

係車戈度同左媽咪影相....

仲有呀,,我見到有個人架車係Porsche既cayman s呀!

   成百萬一架.

...去到食左KFC,

之後出左去旺角,

係extravaganza買左隻o.d.m既錶.

媽咪俾哦.!$650.多謝!

接著去左無XXX買野.

然後再去唔知邊度食cold noodles

又番去舅父戈度食晚飯.

shit.食飯戈時又撞到個頭.

石斑真美味!................

回家去.

 

刊登時間︰2006-03-03 12:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


真係黑...

今日晚上俾個微波爐撞到個頭,,,

真係...

THX,,,劉雪花幫我k.o左本書.

不過咁就無左8塊..

無所謂,,好過...咩啦!SURE?  YEAH!YA!

上P.E.,,,跳舞.難頂.

要同呀蔡拖手,,,我的天呀!

放學要上補習班,,累.

刊登時間︰2006-03-02 09:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


點解咁黑咖?

我覺得人生真係無囫意義,,,

點解真係可以黑到咁咖?

唉,,,我明明已經還左本書咖ma,,

但係佢又話無喎!

THE DREAM..,,,我今日係圖書館搵左好耐都搵唔到.

另外戈本到THE WRONG BOY,就搵到.

我覺得係圖書館既問題,,,

係咪佢無入電腦呀,,,?

我係開學戈時借咖.

唉...而家都唔知點啦...

我諗都係....要....

今日上上吓普通話堂時,

無啦啦D燈熄晒.得番一條光管著左.

弄到社會堂去左514上,

中文就落左地下多用途上,,,

陰功,連續兩堂,真係難頂.

 

刊登時間︰2006-02-28 04:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]