WAHXD
暱稱: -`煙剷|!|癲樺*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迫死我啦*
在黑暗中流眼淚*
子妹,,真系能1世MA?!
是我很傻,,錯都一再錯...
是我笨*
文章分類
全部 (144)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
--------- 愛是什麼``
[[愛就是殘忍?!]] 愛情從來是這麼殘忍,也是這麼分明! 愛便是愛,不愛便是不愛! 沒有討價還價,也沒有愛與不愛之間! [[痛苦?!]] 沒有得到過,能稱得上是失去嗎? 到底失去痛苦,還是得不到痛苦?! 誰沒受過苦的,便稱不上在愛情路上留過腳印?! [[全因為愛你]] 因為愛你,我對痛苦和快樂都有了深刻的感受! 因為愛你,我才知道人生有許多無法滿足的事! [[ 恨 ]] 如果他值得我義無反顧地愛, 誰又願意恨? 恨至筋疲力盡時, 只會驚覺自己愛得這麼深刻 ! 用了一枝煙的時間掛念誰"* 浪費了幾分鐘的感情.. 計算得到還未算太累 而你..似看穿我扮強悍!! 笑我姿勢未純熟..吸了煙呼出眼淚!!
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 245
今日人氣: 7
累積人氣: 16045
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


 
  

 

2005 年 10 月 7 日  星期五 晴天
                       我變左?!?!

今日同平常一樣啦,,去左YL食早餐,,食完就番學嚕‥今日番到學都冇咩發生,,所以都唔提啦!!最嬲既咪又系細佬佢地同文C瑋玩,,,火到爆呀系!!!放左學走左留堂,,唔知會唔會又打比我老母呢 /﹏\,, 不過由得佢啦,,都冇所謂啦!!打咪打囉,,,我都唔想再讀落去啦,,番學等放學,,放學又冇野做,,-V-" SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!可能真系放棄左自己呱,,唔知啦=W="放學落左港豐,,今日多人DDDDDDD,,我同呀BEN仲帶埋9廣落去TIM,,呵呵**之後呀邊個邊個又拖住我又攬住我啵,,不過種感覺好怪,,好似佢唔屬於我咁,,硬系覺得佢心入面仲有個人系放唔底,,-V-""唉‥唔知點啦,,只系坐左系度一陣,,又煲煙嚕~~~~食死佢好過!!之後就走啦,,佢地送我搭車,,之後番屋企嚕,,,食左野,,煲左煙,,又諗諗下野,,喊左=W=""發神經,,無啦啦唔知自己喊乜春,,之後又同左細寶傾左成晚ICQ啦,,KEE**之後同呀BEN傾下電話咁,,冇啦,,冇野發生啦,,唉唉‥今日好多人話我變左,,究竟我系咪真系變左?!?好煩呀,,依寧個邊又煩,,子彤個邊又煩,,想死!!好想老介囉,,講堅!!見到子彤隻手,.,,心都UP埋啦,,/﹏\" 唔知點好,,今日好攰,,唔知點解喎!!訓了***

 


▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"



 

======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!

           TIME"::︰::"[2005-10-07 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*


  

 

 




 
  

 

2005 年 10 月 6 日  星期四 晴天
                       KEE****

  今朝去左元朗,,食早餐!!嘻嘻‥約左呀BEN七點!!等左佢成3個字都未到啵!!咁我咪自己去左怡興囉,,唔鬼理佢呀!!=W="之後去到怡興,,肥TIM,,細寶,,呀牛,,呀LING,,肥聰佢地系度‥佢地話呀BEN去左接我啵!!我都唔鬼理佢丫,,要我等佢咁耐都未見人!!之後我系度食野啦,,差唔多食完呀BEN先番黎,,呵呵‥佢番黎見到我系度個時個樣好那搞野,,>V<"之後我地成班又散水啦,,番學都冇咩既,,冇咩特別野,,有既‥呀細同人嘈囉!!加鴻話打佢啵,,幾那淆底丫T^T""之後成大班人黎左,,好耐都冇見過D咁既場面嚕~~~=W="之後科學個時勁火啵!!呀BEN同細佬同文C瑋玩得幾埋呀,,呀BEN同細佬講『佢都系你家姐黎咖』之後勁火,,系咁屌鳩呀BEN同細佬~~頂佢丫!!人契細佬關佢潤咩~~呀BEN夠有細佬有老母咯,,唔通個D又系佢老母呀?!收撚皮啦!!PKPKPKPKPKPKPK,,勁火,,之後系咁睥住佢地‥發火TIM~~無啦啦喊左出黎喎,,都唔知自己搞咩既 T^T""無啦啦系度喊‥傻的-*之後放學留G01,,同屎忽一齊留,,SHIT!!之後留完又去左元朗啦,,過得都算OK啦!!港豐今日得好小人咋,,細寶啦,,肥聰啦,,呀牛啦,,豬兜,,細珩‥見到佢唔知點咁囉!!系度煲左陣煙就走左嚕~~系咖車度好暈啵,,差D訓底左丫我,,>/\<" 唔知自己搞咩啦!!番到屋企又系冇野做,,同左細寶傾左成晚ICQ,,KEE,,愛死你呀細寶‥>V<"有件事開心囉!!子LOK原諒左我嚕‥爆開心呀系!!!>V<"  呵呵*之後珩佢又講得出佢應承過我D咩啵!!開心死啦~~哈哈哈哈哈. ..*之後攰嚕,,打完呢篇野就訓教教豬啦~~愛愛愛愛愛愛愛死你呀!!!>V<"  啜啜啜的>3<""

細寶‥唔好亂諗啦,,可能佢會對你好專一呢,,佢都肯應承你個十件事啦!!放心啦,,你1定會同佢好開心既!!>V<"呵X2""仲有呀. ..愛死你呀我!!!

 


▂_▂_▂_▂_▂_▂`''(=明是痛苦傷心,,還含著笑裝開心"



 

======================得不到的一些戀愛始終都記載 ``不清楚的一些苦戀何苦要相愛?!?!

           TIME"::︰::"[2005-10-06 10:42 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]]*