好耐冇見啦
有冇人會掛住我呢??我諗一定冇啦
今日又正又慘也
第一堂D老師就走哂,,成日都勁吾多冇上堂
上P.E堂
打波個陣榮仔打左一下個臉
好痛呀~~
佢地都傻左咁囉,,勁穿3分囉
不過我都穿左吾小,,嘻嘻
放學我就去左接我女朋友放學啦
哈哈,,又可以見到佢
超掛住佢,,吾知佢有冇掛住我呢??
吾講啦
下次再吹啦,,88