| 2010-04-06 |
|
LAMWAIIN生日快樂.
我知道我生日.最開心的不是我.
而是為我開心的朋友們.
講明左咩事都唔可以喊,
但我偏偏唔差氣.開心到喊左出黎.
你地為我做既一切一切,都令我好感動啊.
平日既傾電話,你地唔炎我煩,次次都傾足幾個中.
我知道你地係因為愛我依個FD先對我咁好.
特別係你啊,AH CHU.
上年.我仲記得我因為D少事嬲左你.
仲要係無理取鬧,但係你仲為我解釋.
我....... 唔知點解你要對我甘好啊,
但係我我我真係好愛你啊.
多謝你地一個二個一次又一次俾機會我.
多謝你地呀. 方方BABI! :>
起屋企睇緊電視,冇你地CALL,冇你地ON MSN
仲以為你地會唔記得左我既生日啊. :(
你地嬲係應該架.
點知.無拉拉門中響.原來你地一個二個冇唔記得我!
好感動好感動.冇諗過,你地會.......
CHUCHU親手做既蛋糕,真係又一次令我喊啊.
可唔可以唔好對我甘好呀. :(
知你地唔嬲我,原諒我,但冇諗過,....
CHU CHU , I M SORRY!
傷得最深既係你,你對我卻係最好:(
LUNCH, 日本野.
5個人食,食左7百幾蚊-.-
方方仲話下次一定要食足一千蚊!
我第一個參加. :)
之後哥由USA番左黎,陪佢,
SORRY, LAI低左你地4個:(
岩岩BK HM, 聽日跟哥番USA ! 爽爆!
|
|
:) 留言我會睇架! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|
| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|