| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 6 日 星期六 |
| *現在才是最重要 |
分類: ##category## |
|
對.無錯.都過去左啦..你地講得啱.!不過唔知點解我都覺得我個人好唔 對勁..
呀..可能係我太勤力啦.呢幾日掛住考試..哈哈.應該係咁.
不過到現家我好似冇咩溫到.....唉.2次都考41名.好失敗.但係今個星期好多野做..我作文一粒字都未寫-3-
..仲有English Builder 得74%..點算..*不過好彩一位好心人比左答案..(感謝)..
*我已經忘記了,好似快左D.因為我係一個好聰明的女孩
*不過還是好感謝你地(kwuntm. 武 .lichithan.BaN.tinaaron1314)
唉..搞到我好似冇咩胃口.不過依然食左好多野..
♣ We just keep on getting better ♧
*-。-。-。-。-。-。-。-。-。-*
|
|
|
2009 年 6 月 5 日 星期五 |
| 考試啦... |
分類: ##category## |
|
距離考試仲有5日.,但距離生日...10多天.不過都冇咩感覺....
唔知点解.呢幾日都好似好呆....話唔開心又對.總於就唔知做咩.
整日都好不對勁,加上.我好似發覺Shan係唔好.但係我仲好掛住佢..
雖然好似好衰咁..(待續).. |
|
|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: ##category## |
|
|
|
發表時間:2009-06-03 07:24 PM |
2009 年 6 月 1 日 星期一 |
| 6月的第一天* |
分類: ##category## |
|
唉.....踏入6月的第一天.但我卻好失敗呢.....!點解..好似遇到好多唔順既事,搞到個人好XX..今日上music個陣本來覺得好羞家.好彩冇比人笑炸!不過hanhan好好笑仲有天楠(像個傻婆).哈哈!唉.....4:30分左右係樓下見到S同P...心酸溜溜的..不過P早已變得更「x」.但S亦漸漸......算吧.遷怒一個人只係對自已的責罰.何必呢.!
啊.很可惜呀....每年生日都考試....hanhan佢地係7月先同我慶祝啊.但係我快生日啦.很慘啊..(想起上年生日S送既大頭Donald duck)..../17號快到|a,....
*-。-。-。-。-。-。-。--。-。-。-。-* |
|
|
|