今日同柯錦,,周輝入左元朗 ,, 去搵輝嫂 ,, 呵呵-O- 見到 ,, 刀OK既 ,," X
LUNCH就去左「大快活」食 ,, 下午我地4個1齊去左公園飲酒 ,, >V< 飲
完1枝之後 ,,我快臉紅左 >O< 無奈 ,, 咁快就紅 ,, 之後我同輝嫂1齊玩偷
拍 ,,呵呵 ,, 周輝同柯錦刀中2招 " YEAR "" THEN我地去左行街街 ,, 表面
就行街街 ,, 事實就係追泥追去 ,, 卡卡 ,, 到左5點幾就坐輕鐵送周輝去補習,,
LAST 就番屋企喇-V-
\\ 愛情 ,, 從來刀只可放下2人 .." //
\\ 第3者 ,, 就等如被拋棄的那1個 .."//
\\ 3角戀 ,, 永遠刀不會被世人祝福 .." //
[[ 唉 ,, 今日刀係爆SAD .."]]
[[ 唔該你地啦 ,, 有野咪直接同我講loR ,,"]]
[[ 咪扮到好似好好人咁啦 ,, FUCK "]]
16 / 9 /06 " 琪
|