| «‹ January 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
| 很多的第一次---整椰汁糕 | 分類: WCCV-File | 記述者: 呀蔡
今日終於可以'的'起心肝
打番星期六d野
係今個星期六
我將好多第一次比左馮q.......
第一次係朝早10:1同馮q來打羽毛球
不過天氣鬼咁熱
So打左一陣就唔打
之後上左去我屋企
馮q又拎支大頭針係咁拮我隻大頭b
用支大頭針來扮墨,鼻,仲話要多粒來扮xx
= = 真係比佢激死
之後我地行左陣街
就去左石湖墟二樓食飯
我發誓以後都唔會再叫金錢肚同牛柏葉
因為d金錢肚陣味好濃
牛柏葉就太淡
食完野之後
我地去左惠康
因為我地今日出來既目的就係整椰汁糕
買左兩支椰汁同鮮奶後
就行番太平村
馮q拎左部單車比我踩
我做司機
佢坐我後面
哈哈 我d技術真係唔錯
一路上暢通無阻
馮q仲一路係度唱歌
[朋友請你聽啊聽啊聽
我唱歌來問候你........]
我諗佢呢排真係幾鐘意睇 轉角遇到愛
15分鐘都唔使
我地已經去到清河村
今次都係我第一次一路載著馮q番屋企
雖然真係超開心
不過就難為左我地個pat
因為真係幾唔舒服
上到去佢屋企
馮q話佢媽媽就番來煲湯
於是我地快手快腳
將d椰汁同奶+糖 一起煮溶左先
再將d生粉同水一起倒埋落下
煮滾佢 就搞掂啦
過程當中
我用左馮q屋企 1/3糖 同1/2生粉
我對此致以最深切既慰問 v – v
就來煮好個陣
馮媽媽番左來
於是我地盡快交番個地頭比馮媽媽
將d椰汁糕擺係廳
攤凍佢 再擺入雪櫃
之後我地一起睇荒失失奇兵
第二部好似都唔多好笑
到左四點左右
d椰汁糕得啦!
我地拎左出來食
唔.....果然好有椰汁味...都幾香
不過...係食左大約一碗之後
我發覺已經食唔落
So..就將其餘的擺落飯盒
拎番去比啊媽試下
而馮q呢
就一邊食...一邊話要留番d比啊爸 - -
之後
我地無無聊聊
我就想上去馮q張床
佢訓係上層
條梯居然係直不甩 90度角
點上呀!搞到我上極都上唔到
馮q係呢個時候仲拎住部相機
好興奮咁左影右影 = =
最後係佢指導下
我終於爬上佢張床
跟住佢上埋來
馮q:不如你暑假來我度小住幾天呀
蔡: 你張床咁細,點迫呀!
馮q:咩呀,試下咪得lo
於是,兩個就咁訓左係度傾
講真....張床真係好迫 0 0
之後,我話不如試下打橫訓
可能無咁迫
我教馮q只要將只腳晾出去
再將個頭屈曲小小 就得架啦
於是,兩條蝦米就咁訓左係度傾..
到左6點左右
我係時候要走
馮q送我番去..因為我仲未認得條路 - -
又好似來個陣咁
我做司機 佢坐後面
一路上又係度唱歌
話咁快 就番到太平
唔知點解 總係覺得今日條路短左
可能係因為第一次車馮q + v +
哈哈...呢個星期六真係好開心
| |
|
|
乞几 於 2009-06-24 04:58 PM 發表:
RIDER 維?誰?
|
|
|
RIDER維 於 2009-06-24 07:56 AM 發表:
Venessa姐,打錯野 o
再將d生粉同水一起(埋倒落)
你日日有心打 blog,重打一段野300words....可以是 A grade la~
|
網主回覆
= = 岩岩改番啦
我打300字
你5係應該留番300字言咩 Posted at 2009-06-24 02:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ying=] 於 2009-06-22 01:29 PM 發表:
我星期六同屋企人行左超耐-_-
|
|