WCCV 四葉草的blog
WCCV4
暱稱: 四葉草
« January 2018 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
文章分類
全部 (27)
C-File Candy Lau (3)
C-File Carmen Fung (7)
V-File Vanessa Tsoi (6)
WCCV-File (19)
最新文章
時-地-人-事- 故事接龍...
我ge拙作...rose素描:...
世史考完 仲差地理同l...
訓左4個鍾晏教---結果...
10.2-10.3日的相!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 31
今日人氣: 11
累積人氣: 2227
2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


很多的第一次---整椰汁糕 分類: WCCV-File

記述者: 呀蔡

今日終於可以'的'起心肝

打番星期六d野
 
 
係今個星期六
 
我將好多第一次比左馮q.......
 
第一次係朝早10:1同馮q來打羽毛球
 
不過天氣鬼咁熱
 
So打左一陣就唔打
 
之後上左去我屋企
 
馮q又拎支大頭針係咁拮我隻大頭b
 
用支大頭針來扮墨,鼻,仲話要多粒來扮xx
 
= = 真係比佢激死
 
 
之後我地行左陣街
 
就去左石湖墟二樓食飯
 
我發誓以後都唔會再叫金錢肚同牛柏葉
 
因為d金錢肚陣味好濃
 
牛柏葉就太淡
 
 
食完野之後
 
我地去左惠康
 
因為我地今日出來既目的就係整椰汁糕
 
買左兩支椰汁同鮮奶後
 
就行番太平村
 
 
馮q拎左部單車比我踩 
 
我做司機
 
佢坐我後面
 
哈哈 我d技術真係唔錯
 
一路上暢通無阻
 
馮q仲一路係度唱歌
 
[朋友請你聽啊聽啊聽
 
我唱歌來問候你........]
 
我諗佢呢排真係幾鐘意睇 轉角遇到愛
 
 
15分鐘都唔使
 
我地已經去到清河村
 
今次都係我第一次一路載著馮q番屋企
 
雖然真係超開心
 
不過就難為左我地個pat
 
因為真係幾唔舒服
 
 
 
上到去佢屋企 
 
馮q話佢媽媽就番來煲湯
 
於是我地快手快腳
 
將d椰汁同奶+糖 一起煮溶左先
 
再將d生粉同水一起倒埋落下
 
煮滾佢 就搞掂啦
 
過程當中
 
我用左馮q屋企 1/3糖 同1/2生粉
 
我對此致以最深切既慰問  v – v
 
 
就來煮好個陣
 
馮媽媽番左來
 
於是我地盡快交番個地頭比馮媽媽
 
將d椰汁糕擺係廳
 
攤凍佢 再擺入雪櫃
 
 
之後我地一起睇荒失失奇兵
 
第二部好似都唔多好笑
 
 
到左四點左右
 
d椰汁糕得啦!
 
我地拎左出來食
 
唔.....果然好有椰汁味...都幾香
 
不過...係食左大約一碗之後
 
我發覺已經食唔落
 
So..就將其餘的擺落飯盒
 
拎番去比啊媽試下
 
而馮q呢
 
就一邊食...一邊話要留番d比啊爸 - -
 
之後
 
我地無無聊聊
 
我就想上去馮q張床
 
佢訓係上層
 
條梯居然係直不甩 90度角
 
點上呀!搞到我上極都上唔到
 
馮q係呢個時候仲拎住部相機
 
好興奮咁左影右影 = =
 
最後係佢指導下
 
我終於爬上佢張床 
 
跟住佢上埋來
 
馮q:不如你暑假來我度小住幾天呀
 
蔡: 你張床咁細,點迫呀!
 
馮q:咩呀,試下咪得lo
 
於是,兩個就咁訓左係度傾
 
講真....張床真係好迫 0 0
 
 
之後,我話不如試下打橫訓
 
可能無咁迫
 
我教馮q只要將只腳晾出去
 
再將個頭屈曲小小 就得架啦
 
於是,兩條蝦米就咁訓左係度傾..
 
 
 
到左6點左右
 
我係時候要走
 
馮q送我番去..因為我仲未認得條路 - -
 
又好似來個陣咁
 
我做司機 佢坐後面
 
一路上又係度唱歌
 
話咁快 就番到太平
 
唔知點解 總係覺得今日條路短左
 
可能係因為第一次車馮q   + v +
 
 
哈哈...呢個星期六真係好開心
    





訪客留言 (返回 WCCV4 的日誌)


乞几 於 2009-06-24 04:58 PM 發表:
RIDER 維?誰?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RIDER維 於 2009-06-24 07:56 AM 發表:
Venessa姐,打錯野 o

再將d生粉同水一起(埋倒落)

你日日有心打 blog,重打一段野300words....可以是 A grade la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= = 岩岩改番啦
我打300字
你5係應該留番300字言咩
Posted at 2009-06-24 02:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ying=] 於 2009-06-22 01:29 PM 發表:
我星期六同屋企人行左超耐-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]