呢一日
我同基去接呀蔡放學
因為呢一日係呀蔡派試卷的大日子
於是12:30左右
我係基樓下等佢
基:我地件衫一樣播
我:係喎,不過我成日著呢件衫出黎,你唔覺?
基:我知
一齊去蔡學校
行到天橋
蔡係樓梯到上黎
我一睇到佢開心個樣
覺得被騙-.-
又話自己今次做試卷唔係咁好?!
=,=
我:d試卷係唔係好理想- -
蔡:唔錯啊,原來世史唔使寫果幾句野都有分加
我地3人行到基樓下傾計
我:呀蔡,知唔知mj死左?
蔡:下,真嫁?!
我同佢解釋我睇到的新聞
(早上的電話已同基講左了)
我開傘
玩降落傘
個傘係度飛跌飛跌
笑死我地
由於當日真係好大雨夾大風
蔡:不如我地踩馮Q的單車啊
我:下,你著校服播
基:好啊,踩啊
但都無踩度
大家又傾傾閒計
突然,嗅到一D臭味
我:你地嗅唔嗅到,好臭
基:係啊,不如走LOR
蔡:有咩,我嗅唔到
我= =
啤了蔡一眼
哈,正想開傘走向另一邊時
蔡:我嗅到啦
咩味黎嫁?
基:呢到有D污水渠
於是我開傘行先,鞋底穿左的我
D水滲晒入去
行去另一邊
傾聚會的事
我想佢地今日黎
但基唔得閒
蔡又未食飯
我當時,真係好唔開心
基:呀蔡,馮Q想忽略我
我當時心諗:5..我真係想同蔡一個睇不準笑系列而已^^''''
因為基你唔會鍾意睇
傾傾傾
又叫我去大X
我係打算今日去
但,落雨加上佢地唔想黎
心情唔好=^=
於是,基走先(同佢媽SHOPPING)
我去蔡家
蔡:比你睇下我D分數
一睇- -
高!
分!
-0-
感到被人騙多一次
哈哈!
去蔡家
佢食飯,我又睇佢D分
-0-
再一次被人騙
蔡:媽話如果我今日去,聽日唔可以去你家
我:咁,我今日去大X吧.
(於是我去粉火搭火車
去那個地方
點知,去到果度勁大雨
到達時條褲濕晒
整理好之後
就係果到整到5:30左右
6:10左右回到家)
今次記事:馮Q
咁上面D野
當然係以我為主同睇法為多啦!! @V@
|