by 呀蔡
今日基基,楊儀,馮q佢地三個來左我屋企玩
相信係啊基篇日誌已經寫得好清楚
不過呢,基係三點半先來既,所以先前既事佢都5知
就等我來打番啦
(1:00-3:00)
係大約一點果陣
楊儀打電話話佢要過來
= = 我地約左1:30架..咁早來..我都未ready
我:遲少少啦..我未得呀!
楊儀:唔製..我要依家來..我要down模擬市民玩
我:玩咩鬼呀!半個鐘之後啦!
楊儀:唔製
我:咁一口價 ...19分鐘之後!
楊儀:好..依家開始計時 (我真係好想打佢 = =)
之後..佢好準時就來左
我地一起睇左一陣 十面埋伏
楊儀之後就嘈住話要玩game ( 咩模擬市民+美少女夢工場)
哈哈..好彩我有先見之明 一早lock左部腦
楊儀見佢開左部腦n次都開唔到既時候
開始發癲 係咁亂按我部腦
算啦..我輸左比佢 T0T
於是我幫佢開 BUT 開之前
我: 無得玩兩隻GAME,只可一隻..自己選
楊儀: 唔製..兩隻都要玩 > <
我 : 咁比你選----你要玩一隻GAME定係無得玩?
楊儀:.......咁一隻LO
=V= v 好野,終於WIN番次!
then 楊儀開始教我玩模擬市民
(都唔明點解佢咁鐘意玩呢d game - -)
不過, 我見無聊 ,都同佢玩埋一份
我地先set角色
哈哈~ set左四個角色-- 都係我地四個
p.s :我揀左件低胸晚裝比啊基 -v-
我同楊儀就一樣 ,都係普遍t-shirt,短褲
而到馮q就係中性打扮
呢個時候,馮q亦咁岩來左
我地就一起玩 模擬市民..開始起屋....
不過 馮q好似唔想玩
我就同佢玩pair
而楊儀就一直好忙..起屋,買傢俱,起泳池,佈置....
搞左好耐之後
楊儀終於搞掂佢間屋
d人終於入得去住
哈哈..就咁睇住人仔係間屋行來行去
做唔同既野..eg:睇書,打機,煮飯,訓覺
我覺得好得意
楊儀仲係人地沖涼果陣
搬走個浴缸 = = ( 哈哈哈哈,好dirty)
(p.s: 期間,楊儀用佢條腿踢爛左我個主機 - -
好彩整得番 如果唔係 我實咩左佢!)
玩左一陣之後
呀基終於來左
欲知後事如何?
且看呀基篇日誌自有分曉!
|