WCCV 四葉草的blog
WCCV4
暱稱: 四葉草
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (27)
C-File Candy Lau (3)
C-File Carmen Fung (7)
V-File Vanessa Tsoi (6)
WCCV-File (19)
最新文章
時-地-人-事- 故事接龍...
我ge拙作...rose素描:...
世史考完 仲差地理同l...
訓左4個鍾晏教---結果...
10.2-10.3日的相!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 31
今日人氣: 9
累積人氣: 2253
2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


整西米露 愉快分類: WCCV-File

 ..隔左n日,我終於可以的起心肝打番628,整西米露既事

因為我發覺原來記憶真係會逐d消失

我驚再唔打,過多幾日,就咩都唔記得晒

(回憶中.............)

個日我地四個約左一起去馮q屋企整西米露

大約2點個陣.....我同楊儀,啊基一起行去馮q屋企

一路掛住傾,行行下,我覺得有d唔妥...好似行錯路咁既

果然,應該o係頭先就要過馬路...

好彩我叫住佢地兩個..如果唔係都唔知行左去邊

真係無奈..居然要我呢個路痴教佢地點行 = =

一番折騰...終於去到佢屋企...

楊儀又起勢咁按鐘 (實比馮q鬧死)

 

放低d野之後..

我同楊儀入廚房開工

一開始..就已經有唔同既睇法   0 -0

我話應該煲滾d水..再扔d西米落去煮...

佢就覺得應該用熱水來浸

爭持不休..叫啊基開電腦查下...唉..果然仲靠唔住

結果..我地決定 : 煲滾d水,扔d西米落去煮,再用熱水來浸  =v=

我同楊儀在廚房忙緊個陣......

睇下出面個兩件做緊d咩?

佢地居然係度打pair = =

叫啊基入來幫手,佢話無拖鞋...唔入 + +

 

同楊儀忙左一輪之後

d西米已經ok..全部變晒透明

跟住就係出水..

哇..出一出水..d西米不見了三分之一  > <

then..我地倒晒d椰子汁同奶一起落去煮...

期間..楊儀話要加d芒果..整芒果西米露

不過我地無芒果woo - -

so..我同楊儀又要落去買...

我叫啊基:睇住個火..等d汁滾左就熄火啦

啊基: 點先叫做滾?

= =  唔係呀麻..啊基你做左咁耐人..連咩係滾都唔識!?

我同馮q講: 你好好教導下佢咩係滾...我無眼睇..落下先啦...

 

同楊儀去到百佳

選左3個靚芒果

(全部都係楊儀選....我負責拎住個袋)

上番去..d椰子汁得左

so..我地撈埋d西米..拎出去攤凍...

依家要做既就係切芒果

又係我同楊儀 - -

芒果切粒真係好難..

我切..我切..我切切切切

一路切一路食... =v=

順便叫埋出面兩個禽獸來食

真係好味...

切完之後.扔埋落d西米露度,,就ok了

跟住一路食一路玩  (馮q打左詳細情形)

玩完之後已經5點幾..就來走.

我用馮q唯一的食物盒裝左d餘下的西露

楊儀又話要..不過佢搵唔到盒

基於佢契而不捨的精神下...最後都係比佢搵到

唉..都叫佢飲左支滴露..再用滴露個盒來裝架啦...咁咪唔使搞咁耐lo

就番屋企個陣..佢爸爸番左來..於是我地即刻走人

3個一起行番屋企 

 

今次記事:呀蔡 

 

 

 

 

   






訪客留言 (返回 WCCV4 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]