哇..隔左n日,我終於可以的起心肝,打番6月28日,整西米露既事
因為我發覺原來記憶真係會逐d消失
我驚再唔打,過多幾日,就咩都唔記得晒
(回憶中.............)
個日我地四個約左一起去馮q屋企整西米露
大約2點個陣.....我同楊儀,啊基一起行去馮q屋企
一路掛住傾,行行下,我覺得有d唔妥...好似行錯路咁既
果然,應該o係頭先就要過馬路...
好彩我叫住佢地兩個..如果唔係都唔知行左去邊
真係無奈..居然要我呢個路痴教佢地點行 = =
一番折騰...終於去到佢屋企...
楊儀又起勢咁按鐘 (實比馮q鬧死)
放低d野之後..
我同楊儀入廚房開工
一開始..就已經有唔同既睇法 0 -0
我話應該煲滾d水..再扔d西米落去煮...
佢就覺得應該用熱水來浸
爭持不休..叫啊基開電腦查下...唉..果然仲靠唔住
結果..我地決定 : 煲滾d水,扔d西米落去煮,再用熱水來浸 =v=
我同楊儀在廚房忙緊個陣......
睇下出面個兩件做緊d咩?
佢地居然係度打pair = =
叫啊基入來幫手,佢話無拖鞋...唔入 + +
同楊儀忙左一輪之後
d西米已經ok..全部變晒透明
跟住就係出水..
哇..出一出水..d西米不見了三分之一 > <
then..我地倒晒d椰子汁同奶一起落去煮...
期間..楊儀話要加d芒果..整芒果西米露
不過我地無芒果woo - -
so..我同楊儀又要落去買...
我叫啊基:睇住個火..等d汁滾左就熄火啦
啊基: 點先叫做滾?
= = 唔係呀麻..啊基你做左咁耐人..連咩係滾都唔識!?
我同馮q講: 你好好教導下佢咩係滾...我無眼睇..落下先啦...
同楊儀去到百佳
選左3個靚芒果
(全部都係楊儀選....我負責拎住個袋)
上番去..d椰子汁得左
so..我地撈埋d西米..拎出去攤凍...
依家要做既就係切芒果
又係我同楊儀 - -
芒果切粒真係好難..
我切..我切..我切切切切
一路切一路食... =v=
順便叫埋出面兩個禽獸來食
真係好味...
切完之後.扔埋落d西米露度,,就ok了
跟住一路食一路玩 (馮q打左詳細情形)
玩完之後已經5點幾..就來走.
我用馮q唯一的食物盒裝左d餘下的西露
楊儀又話要..不過佢搵唔到盒
基於佢契而不捨的精神下...最後都係比佢搵到
唉..都叫佢飲左支滴露..再用滴露個盒來裝架啦...咁咪唔使搞咁耐lo
就番屋企個陣..佢爸爸番左來..於是我地即刻走人
3個一起行番屋企
完
今次記事:呀蔡

|