7月5日--大雨!
8:00起身
8:30出門,落細雨
9:00集合蔡同基
9:20去到粉嶺影院,未開= =
我去問人,果然證實我的說話是對的-----粉嶺得返呢個聯和墟影院!
火車站下面果間一早無左^^
基CHECK錯野=.=
11:05先有得睇
SO去食早餐先
再去圖書館
10:30走人
去影院
買飛之後去7-11買飲料
睇劇
哈,幾好笑!--冰河世紀3
個白老大係基,而我係呀不
大佬仲未死@V@
(可惜無得睇立體飛出黎的效果)
走時,我話想生返幾隻好似入面D恐龍仔^N^
哈,大個生幾隻化骨龍
我話:蔡你一定係入面既恐龍媽媽
而白老大就係你的老公
所以你見到佢就一野推佢落去-- *唔要我,O!!!!!!!!!!*<恐龍媽媽真言
(覺唔覺D卡通片好多都無爸爸的角色
所以恐龍媽媽無老公,可能佢愛人就係白恐龍)=V=
之後食LUNCH
傾開某人
基好憎佢
唉,講埋D唔係事實既野,又要話我地
不討好、又要屈我地
(最憎人地唔信我)!!!!!!!!!!
何必呢
走時,非常大雨
一踩,我對鞋底滲水入去
到天橋時
基一跑,連傘都唔要
哈,濕晒
之後我地去粉嶺的書店
得知基開始學法文了!!
^V^
加油!!
到時去法國識法國人就靠你了
又聽到一對父子買柯南碟
但想要日文配音
加油!支持日文原音
(其實你可以係TUDOU或YOUKU搵柯南就OK了,唔使買^^)
之後佢地踏火車,我踩單車回家
返到去,開電腦&教爸電腦應付輕機
就同蔡又出門去圖書館
傾到基學法文,蔡話想學韓文
不過當然係講下而已
講到詩詞
我會盡快送本$54的書比你了
去學榮
蔡先送我本柯南特別篇14先
去圖書館
佢借左6本,家中仲有2本= =
而我,就借左2本叫(日本史話)
上古篇同中古篇
一直好想知柯南入面講日本歷史係點既一回事
我5:30左右回家
計計埋,同基蔡佢地相處左半日?!
woh!
要為日文加油
基,你都要為法文加油啊!
而蔡,你都要為詩詞加油啊!
唔使理其他人,自己想就做,唔需要強迫自己!
ps:尋日--7月19日先知原來楊儀都想去睇電影
哈,我地無預佢,唔知佢會唔會生氣呢?!
今次記事:馮Q
|