WCCV 四葉草的blog
WCCV4
暱稱: 四葉草
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (27)
C-File Candy Lau (3)
C-File Carmen Fung (7)
V-File Vanessa Tsoi (6)
WCCV-File (19)
最新文章
時-地-人-事- 故事接龍...
我ge拙作...rose素描:...
世史考完 仲差地理同l...
訓左4個鍾晏教---結果...
10.2-10.3日的相!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 31
今日人氣: 8
累積人氣: 2224
2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


楊儀的birthday party (提前了11日= =) 開心分類: WCCV-File

今日係7月20日

佢地三個又來左我屋企搞 party

因為8 月1 日係楊儀生日

(基: 點解要提前n日!? 蔡: 遲d唔得閒..佢要番大陸)

(蔡: 咁點解要係我屋企!? 楊:因為我地三個屋企唔得 ><)

so,楊儀晨早1:30就買好d野上來

仲帶埋佢自己親手整既豬腸粉上來...話比我試下

呢撻野就係佢日想夜想都想整既豬腸粉!?

個樣雖然麻麻..不過食落又幾好食woo!

加埋佢自己調既汁(用蔥,冬菇,醬油..etc)

雖然鹹左d..不過真係唔錯

唉..估唔到楊儀真係唔係只係識食..我低估左佢   T^T

楊儀,憑你碟豬腸粉,我可以肯定你大個一定有前途!

 

之後呀基來埋

又開電腦

楊儀搵歌

呀基食腸粉

哈哈..馮q係最後一個來

仲試下楊儀的腸粉

 楊儀仲提醒馮q唔好將d腸粉點落d汁度

因為後果會好似我咁---甜死

 

搞左一輪

終於開始整cake

  (話就話整cake..其實只不過係買個海棉cake..噴d cream上去 - - )

楊儀先下手為強...拎住d cream係度亂噴!

  噴得好... ........噁心  > <    

我又來.....

哇...仲 噁心 

之後呀基係度搽cream

馮q影相

( 詳細既相片+情形留待呀基post)

 

搞左n耐

一個不似糕形既cake搞掂

真係令人垂涎三尺 ( 係樣衰到令人嘔晒D水出來)

個CAKE比我地玩左咁耐

見到真係唔多想食

於是擺左入雪櫃

果時呀基無碟同匙

我是但比左塊野佢做碟...哈哈

馮Q係我在廚房時,將我D野比晒基

佢地3個係到笑笑口咁

突然我話:基你用我果D碟匙呀,我拎過

出面果3條野即刻無奈+笑

 

我地又係度影相..玩..聽歌 ..e.t.c

唉...最後點都係躲唔過食cake既命運 = =

一路食食下..我又覺得唔係咁難食za wo

係我地三個都食晒之後..

我望住呀基: 點解你咁慢架!連我都快過你!

基: 唔知點解..我好似食左好耐..不過依然係咁多

原來,我個匙!

然後一陣笑聲......

哈..佢支匙係果d沖coffee既匙..細到咩咁!唔怪得食咁耐~  >0<

再睇下楊儀..佢果支係湯匙! = =

食完cake..我地開始玩....

 (上面記事:呀蔡)

-------------------------------------------我係分隔線----------------------------------------

(下面由馮q來記)

 

我地食完野,就開始影相!

我地影左4個人的全家幅

又換下d位

(詳情看基的post)

但由於我心急想搵歌

所以大部份拍照都係佢地3個!

話說佢地有一招想扔公仔而對方接住黎影

蔡同基扔而楊儀拍

一飛~~

基將個公仔扔進廁所

楊儀捕捉失敗

 跟住搞到坐係電腦前的我啦!

當時我唔想走,所以佢地玩3人一體

(姐係有人企係我後面,搵人企埋sofa)

(詳情又睇相!)

到我做機佬先最搞笑

果時影左幅相(唔記得原因)

蔡將個公仔扔過黎

我諗:不如我將個公仔扔返你地度,我影低飛的訊間

我一扔,卡擦

我一睇,即刻笑到收唔到口,笑到啞左~

哈哈

呀蔡一睇,同樣的反應

楊儀又走黎睇熱鬧

都係咁的反應!

基最後黎,點解呢?!

因為笑既對象正係佢

我真勁,扔公仔同時又影到張無鬼影的靚相!

相中人的反應都被公仔嚇親

個公仔仲入到張相度

太美妙了~~

(基,你會唔會post上黎!? @v@)

拍完照之後

我地開始玩遊戲

玩21點,邊個輸左3次就抽張紙

入面寫左罰的項目

中招人~

粵語朗誦:蔡、楊儀(?)

普通話朗誦:我、蔡、楊儀

唱歌(冇音樂):所有人--楊儀唱doremi(飛左勁多歌詞-,-)

唱歌(有音樂):呀基

打電話比同學:我、基  (呢個罰得好無奈-,-)

講笑話:楊儀、基、我(楊儀果個田地種蕃茄^w^~)(楊儀:我地唔明呢個有咩咁好笑!?) (呀蔡:你講得出黎你都覺得好笑啦!!)

跳開心舞:基、楊儀(兩個都唔做- -'''''''')

扮公仔得意聲:基、蔡

(基一招扮豬老虎真風趣-V-,個公仔播音樂仲係到振)

我問咩事,佢答:個D食物係度消化緊

蔡本來唔想扮,因為佢呀媽係度

點知佢扮扮下,佢媽話佢細路仔

佢即刻bok低-呵呵!

責任推卸:我、蔡 (呢個真惡搞@v@)

 

 

成績如何:基>蔡>我>楊儀

我成日都話楊儀係死淨粽

因為個2個吊住唔肯爆=,=

楊儀:玩耐左有技巧(我叔玩麻雀有技巧成日wIn我爸好多錢)

本來一開始我最少

後期就開始成日爆點- -

蔡一係細點,一係爆點 - -v

基一係爆點,一係高點^v^

呵呵,成日扮自己高點,搞到我唔知拎唔拎好~~

話說蔡抽到責任推卸

我以為佢會選呀基

因為佢抽埋唱歌無音樂

點知選我

大家都對我虎視眈眈-.-(因為想我唱日文歌)

於是我唱,本身想唱love lone star

最後唱夢のひとつ

好勁張(因為蔡的哥哥係度- -)

哈,唱得麻麻地

晚上對話『最後問返,話我最大問題都係太緊張,把聲有d扯住扯住』

蔡:隻歌都唔好聽~

我:其實我對呢隻歌唔係好熟

蔡:咁你又唱!-.-

到基唱歌了!

佢無音樂唱果個山卡啦路痴人~~(法文歌)Santa Lucia

有音樂唱大哥

好好聽 @v@滿分!

 

楊儀(嘆氣):其實都唔知點解,我地4個的普通話都咁好

我:你依家係度嘆定係超級地贊我地先?!

楊儀:係呀,有時學校d老師~~~

我心諗:一定係關我地係內地出生的事!普通話先有咁上下水平吧..

--------------------------------------------我係分隔線---------------------------------------------

by 蔡 ( 馮q打少左d野)

玩完game之後

我拎左d田料既舊相出來

睇番一年果陣既班相...

記得果陣我唔知係影班相..扮左個鬼臉. ==

估唔到就咁影左,被楊儀笑到依家

跟住我地試下逐個講番d人名出來...

哇..有d人真係完全冇印象 > <

楊儀睇左我細細個張相之後

好嚴肅咁講左一句: 原來每個人細細個都係冬菇頭!

 

等我睇下我四個有咩轉變先 :

呀基細細已經好得意..依家好靚女  -v-

楊儀千年不變既孖辮look 依家已經變左馬尾

我呢..唉...唔好提..由瓜子臉變左包包臉  --

馮q呢..先係長頭髮..變左短頭髮..又變番長頭髮..到依家..冇頭髮! (哈..講笑姐~)

                                                                                          (下面記事:馮Q )

 

玩到6點左右,大家都返歸了!

我同楊儀去基家

 

 基話:我屋企既LIFT講上係DOWN

一聽,又無事

基:可能係整好左,或者係

基比MJ的MV碟我

一落,本來楊儀想聽,點知佢同我講野,聽唔到- -

叫我落地下再聽

我一聽,落係DOWN無事播- -V

之後我都踩單車回家了

 

大家返家各忙各的

蔡:負責打上半段的BLOG、SD相比基整

基:整相

我:打下半後的Blog

楊儀:負責食同埋訓 (- - 呢d已經係佢既專長)

 

基的歌:

Santa Lucia

http://m.mop.com/artists/4840431/albums/9700679

 

大哥

http://6621.com/Music/71303952E.html

 

我的歌:

夢のひとつ

http://www.6621.com/Music/DC68668D7.html

Love Lone Star  <推薦比大家@v@

http://www.6621.com/Music/C1C51A1AB.html

 

-------------------------------------------我係分隔線----------------------------------------






訪客留言 (返回 WCCV4 的日誌)


terrencefan 於 2009-08-01 10:03 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



terrencefan 於 2009-07-22 10:28 AM 發表:
生日快樂...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

代佢多謝你!
Posted at 2009-07-22 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WCCV4 於 2009-07-21 02:40 PM 發表:
我仲識整豬腸粉!唔係只係識食同訓!食到你地個樣∼ >3<
by楊儀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都知上面d字一定唔係你親手打吧!
果然係蔡打既~~
by 馮q
Posted at 2009-07-22 07:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]