今年的12月6日就係 2009年 第2回 日本語能力試驗
亦都會係我第一次考呢個試!
我今次打算報的考試級別係日語3級 (1級為最高,4級為最低)
所以心情難免有d興奮^^
但有好多野都要開始認真起上黎
加上我堆積如山的功課
都會難免有d壓迫感=.=
今次既報名時間係8月中
而我都會盡快問清楚關於本票的事作為報名$$
要$400,都比以前的$300幾貴好多!
但為左呢個可以證明自己實力的考試
貴都要參加!
依家距離12月6日仲有約4個半月的時間
而我只係完成左課文的17/33
仲有好多深的未入手!!
加上中三的課程多左'
功課同埋考試都要好大的應付~
減減埋d考試時間、考試前溫書
都無左1個月吧!
又要計埋暑假內做功課時間等~~
姐係得返正式的3個月左右@@''
所以我應乘自己
要係暑假內,盡量學到課文的25/33
我覺得暑假內學得晒成個課文都可以既!
但功課就係最大絆腳石~~
所以聽日開始就要慢慢地完成我d絆腳石啦!!!
(好彩今年無project做~~呵呵@v@)
加油lu
希望我報名一帆風順
學習得順順利利
能夠無師自通
考試亦都無驚無險啦!!^v^
by馮Q
|