記 BY-馮Q
今日好難得4個都有時間!
所以就出黎幫我拍學校比的功課-捉迷藏的短片
約10點係老地方等
之後大家舉步到達北區公園
首先我決定不如係北區公園出邊拍
因為行入去好浪費時間
我地去到一個亭出去坐低
個個都好心急想睇我向學校借的攝影機
拎出黎個個都搶^V^
之後就傾可以係邊個位可以方便呀基HIDE
(基做HIDE的人、楊儀做捉、蔡幫手)
之後有個管理員姨姨走過黎
話可唔可以借個位比佢坐下
當然樂意^^
佢地3個不停走出去打算度有咩靚位
完全唔理行李!=.=怕
突然,個姨姨講:入去拍呀,入面有走廊等,好多人都係入面拍攝
我地一聽,於是決定入去拍!
一入去,楊儀又發神經= = 又講(親家母) 哈!
入去前,本身打算係個露天劇場的亭拍攝
但佢封鎖左-,-
所以我地再行入D
點知,楊儀同蔡係後面大叫
我同基問咩事
原來,佢地話見到有一大羣蚊係天到飛
我一睇,見唔到= =~
基卻見到==
搵到位開始拍了
拍的內容(短片) 容後再POST上黎!^^
拍攝時,基開始都1516咁,又唔想被影=~=
所以先拍楊儀的PART先
其間叫死基去睇行李~~呵呵^^
蔡借所謂'統籌'之名,幫助拍攝,所以免左呢個睇水佬任務
哇卡卡!
拍拍下先發覺
原來楊儀出場次數係超多!!
(抽號碼抽中呢個咁勁的角色)
拍完楊儀之後就拍基的份了!
基最後都非常合作~~
短片中仲加埋蔡--放狗人的角色
搞笑@V@
後想
拍的過程其實都唔可以少左大家嫁!
因為蔡有D意見其實比得好
有佢係度做起黎都快D
(雖然最後段片被人貶到一文不值^_^'')
但都好開心有佢地3個肯幫我~~(在我同人反面的絕景時)
果然最好的朋友就係最好~!
拍攝完之後
大家就離開北區公園
去楊儀提議的香島餐廳
話說前一晚我極力反對去
因為我想大家去街市食排骨飯
我仲講:無人可以迫我使我唔願意使的錢
最後見楊儀的媽媽唔肯比佢去
只好去香島餐廳
我地搵到N世
終於搵到一間係啡底白字的招牌寫住係香島的餐廳
入到去,坐一張近門口大圓'台'
坐下之後
楊儀一睇佢所謂的60蚊2個菜
原來真係晚市的飯單=.=
被佢激死!@@
之後我同蔡叫左涼瓜蛋飯
基叫4寶飯
楊儀叫~~(忘了^^)
食落,我同大家傾KERORO4的電影
:其實KERORO每一集都好搞笑
但最後帶出的,都不乏感動!
有人生意義嫁~
正如蔡所講:一個地球人WITH一個K隆星人
之後又講大家鍾意的類型
又話我會好快結婚,到時狂問我拎利是
基同楊儀兩個傾到傻左= =
就接近食完時
大家開始瘋了-~-
楊儀叉個XX放落杯水度t^t
基又將d水、冰倒係d飯度- -
倒完一次之後又唔心,再黎多次-.-
佩服! -,-
蔡:等間d姨姨黎收拾的時候
發現呢張台真係--~~
哈,係唔係所謂既:慘不忍睹
走閎都好大雨
行經一間鋪時,楊儀話:去海灘太危險了,大家都唔識水性
去museum好d
之後大家就決定來我家了!
再續- -v
|