WCCV 四葉草的blog
WCCV4
暱稱: 四葉草
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
文章分類
全部 (27)
C-File Candy Lau (3)
C-File Carmen Fung (7)
V-File Vanessa Tsoi (6)
WCCV-File (19)
最新文章
時-地-人-事- 故事接龍...
我ge拙作...rose素描:...
世史考完 仲差地理同l...
訓左4個鍾晏教---結果...
10.2-10.3日的相!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 31
今日人氣: 9
累積人氣: 2225
2009 年 8 月 20 日  星期四   雨天


8.12(續) 馮Q屋企——音樂會+.......撞鬼呀!!! 無奈分類: WCCV-File

無無聊聊又到左下晝, 吃完飯冇野做就去左馮Q屋企。

但其實仲有個自私ge理由 ...就係蔡蔡要睇歡樂粒宵。

而當然蔡蔡亦得逞成功, 睇左好耐, 內容都ok搞笑

但最搞野都係 艾粒 ge裝扮, 最記得係扮徐子珊個廣告, 勁搞笑XD

網址係呢度:http://www.youtube.com/watch?v=zQ4o2mRQZ5Y&feature=related

由1分40秒開始係扮徐子珊個廣告ge短片,慢慢睇啦..仲有主題歡樂粒宵=3='' 差d唔記得左

歡樂粒宵: http://www.youtube.com/watch?v=ZrAGSDwLACw&feature=related

因為艾粒得到蔡蔡ge厚愛, 所以我地又聽左d佢地ge歌, 蔡蔡仲當場獻唱XDD ((拍爛手掌>3<!!

睇完,聽完,唱完~"~ 我地糾纏左好耐...唔知玩咩好...其實都只係有兩個選擇 , 唱歌同打麻雀

竟然搞左好耐,  楊E就話唔識唱歌, 我又唔想打麻雀~~之後用包剪dup決定, 唱歌羸左~"~

呢個時候當然要請我地ge歌王——馮Q出場!!!

而唔識聽日文ge我只好聽靚聲+音樂- -'' 忽視歌詞xp

期間我、楊e、蔡蔡輪流共舞, 自創舞步= ='' 真係乜都有~~

舞步之中亦有cha cha...而原因就係楊e唱起呢首歌:

我的心裡只有你~沒有他...(chachacha),你要相信我的情意並不假...(chachacha)←普通話

唱歌跳舞...大家都好開心>v<

歡樂時光過得特別快, 係時候又要講byebye

個日好似有落雨, 天暗暗地...我地5點度走人

我同楊e 一直唱" 阿哩嚕ya~~阿哩嚕ya~~阿哩嚕ya " ( 哈利路亞-高音版)

邊行邊唱,途中經過有一家人冇關門..我地依然係度唱...

搞到後面的蔡蔡大叫 : 你地兩個好羞家! 快d STOP!

 

到lift 門口...我地企左一陣...蔡突然話聽到有人唱「阿哩嚕ya ~」

但係我地根本冇人出過聲!!!

楊e都話聽到..但我就一d都聽唔到

會唔會係回音? 楊e話d回音無理由咁遲黎

咁會唔會係有頭先果家人個啊b聽到跟住唱?..蔡話把聲同我地唱既係一樣~

唔通真係有果d '野' !?
then..我地開始度疑神疑鬼...

佢地都聽到,雖然我聽唔到但係都覺得驚驚地~~加上呢度燈光好暗..有d恐怖既感覺~

lift 到左..開門個下戲劇性地:CHI....!!!(類似機器個D噴氣聲) 就好似有野要出場咁

而我地又講緊D詭異野, 覺得勁恐怖, 大家一聽到就即刻尖叫加RUN!!!!

跑番黎馮Q屋企勁拍門, 又望下走廊...好似有人(鬼- -'' )要追過黎咁

我地要求地主(馮Q)帶我地搭lift , 雖有馮Q...但個一聲" chi "都係咁得人驚~~

我諗我地下次都要馮Q陪我地搭LIFT 

BY 基*

 






訪客留言 (返回 WCCV4 的日誌)


wongwaio 於 2009-08-31 12:15 PM 發表:
係回音,定係.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]