http://photo.qooza.hk/album.php?user=WCCV4&albumid=736705
^(今日拍的相)
BY-馮Q
今日大家終於都可以出黎跑步啦
自星期一到尋日
都一直落雨
搞到我、蔡同基都唔可以出黎跑步!
不過今日終於都好天了!
所以就出黎跑啦!
4:00開始跑
跑左2個圈左右,大家就打羽毛球
開始係我拍攝
之後蔡都有拍
最後基、劉二姐都有拍相!
睇返上面個link的相
大部份都係蔡同基既照
y呢??好簡單
因為拍既人係我!
我地3個聽晚都會去返拍攝地點果度
慶一慶中秋
到時基會唱歌嫁!
期待@v@
記得再黎睇相呀!
|