| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 10 日 星期三  |
|
♥日記の標題
THE END * |
分類: 未分類 |
考完試lu''
尋晚 ..不想再提了..
今天世史 ,,ok 啦'
起碼比中史好..
即使你沒有生氣也好
有生氣也好
haha' 你也是我的Best Friend啦^^
不要不開心啦~
快點期待你的生日啊XD!
|
| 發表時間:2009-06-10 03:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥謝謝收看 :)♥ |
|
|
終於考完試lar^^ 做咩好地地換Blog ger!?
|
網主回覆
希望我地有好成績啦>n<!! 我地1定要系高二見啊!!!!
kaka' 吾想用之前戈個丫 ..所以換左''
 Posted at 2009-06-11 02:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kofkyo 於 2009-06-10 08:31 PM 發表:
Yo.... 去玩又唔叫埋我~
|
網主回覆
我都無去玩 >n<
去玩1定會叫你ge
Posted at 2009-06-11 02:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
對啊^^
而家一身鬆~考試戈時周身痕= =''
haha  Posted at 2009-06-11 02:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
對啊~吾想用之前個blog米換左佢lo~XD!
喂~你几時先肯現身呀!!!?
 Posted at 2009-06-11 02:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈哈!!對啊~
而家放鬆哂lu~但考試戈時真系幾慘下>n<
Posted at 2009-06-11 02:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|