Cheng's Blog     
 I love you not because of who you are ,but because of who I am when I am with you
 
WCcheng
暱稱: ♥- 日青
性別: 女
國家: 澳門
地區: 聖安多尼堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感觸..
2010-06-08
為的是什麼?
Painful
CWS;♥' Hapi B-day !!...
文章分類
全部 (119)
*日青idol- (3)
*日青心語- (22)
*日青行程- (3)
*日青校園- (4)
未分類 (87)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 630
今日人氣: 5
累積人氣: 9072
2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


♥日記標題
*- 逃避:p
分類: *日青行程-

呵呵 ,,今天是星期二啊'
今天是要番choir的'
但是..因為我知道 ..choir今日都系繼續睇歌聲魅影'
所以吾敢番 ..我好驚番左之後我又忍吾住番屋企睇第3次 >n<'
我好驚我中毒呀 '' 因為實在太好睇= =''
又因為LI 套作品' 我又好欣賞2個人'
就是謝拉畢拿 & 艾美羅森 =]
我問番choir ge人'' 佢地話睇完lu'
問佢好地好無睇 ..佢地都話好好睇呀^^'
真好 >n< 但也應該無我咁投入吧!?''
星期四要番去la' 我終於等到番choir 系練歌架啦'
今年要比賽喔!


Ya Ba Bom
Choir  Fighting'!!

發表時間:2009-07-14 04:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK♥謝謝收看 :)♥





訪客留言 (返回 WCcheng 的日誌)


percy_BB 於 2009-07-19 02:00 PM 發表:
其實YaBaBom唔係好好聽-v-'
好嘈-口-'
我都冇番choir'
你教我退choir鴉`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kisslok6 於 2009-07-15 05:18 PM 發表:
ORCHESTRA AND CHOIR ADD OIL TOGETHER!!! ^^
我們七月比賽了(別揍我XD 正在苦練中
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯''
知道啦~
你都要呀~我叫左baby幫我拿飛啦'
我1定1定去撐場!!
Posted at 2009-07-16 12:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



apple233528 於 2009-07-15 12:12 PM 發表:
加油加油~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 系la系la~
你都要呀知道ma~~^^'
Posted at 2009-07-16 12:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BRIAN1212 於 2009-07-14 10:48 PM 發表:
比賽加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯~'
1定會加油! =]
Posted at 2009-07-16 12:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SUZUKIPIG 於 2009-07-14 06:28 PM 發表:
comm2nt'=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THZ ^^ =]
Posted at 2009-07-16 12:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kofkyo 於 2009-07-14 04:54 PM 發表:
哈..首歌好熟..
係咪你之前send比我戈首???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯,,yababom呀ma'
我地課外活動大匯演都系li 首丫 =]
今年比賽了!!
Posted at 2009-07-14 05:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IAN92620 於 2009-07-14 04:12 PM 發表:
CMMMMMM來了'''
加油喔''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz cm 啦=]
嗯,,我會加油~^^!!
Posted at 2009-07-14 05:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]