| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 14 日 星期二  |
|
♥日記の標題
*- 逃避:p |
分類: *日青行程- |
呵呵 ,,今天是星期二啊'
今天是要番choir的'
但是..因為我知道 ..choir今日都系繼續睇歌聲魅影'
所以吾敢番 ..我好驚番左之後我又忍吾住番屋企睇第3次 >n<'
我好驚我中毒呀 '' 因為實在太好睇= =''
又因為LI 套作品' 我又好欣賞2個人'
就是謝拉畢拿 & 艾美羅森 =]
我問番choir ge人'' 佢地話睇完lu'
問佢好地好無睇 ..佢地都話好好睇呀^^'
真好 >n< 但也應該無我咁投入吧!?''
星期四要番去la' 我終於等到番choir 系練歌架啦'
今年要比賽喔!


Ya Ba Bom
Choir Fighting'!!
|
| 發表時間:2009-07-14 04:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥謝謝收看 :)♥ |
|
|
其實YaBaBom唔係好好聽-v-' 好嘈-口-' 我都冇番choir' 你教我退choir鴉`
|
|
|
ORCHESTRA AND CHOIR ADD OIL TOGETHER!!! ^^ 我們七月比賽了(別揍我XD 正在苦練中
|
網主回覆
嗯嗯''
知道啦~
你都要呀~我叫左baby幫我拿飛啦'
我1定1定去撐場!! Posted at 2009-07-16 12:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系la系la~
你都要呀知道ma~~^^' Posted at 2009-07-16 12:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯~'
1定會加油! =] Posted at 2009-07-16 12:48 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ ^^ =] Posted at 2009-07-16 12:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kofkyo 於 2009-07-14 04:54 PM 發表:
哈..首歌好熟.. 係咪你之前send比我戈首???
|
網主回覆
嗯,,yababom呀ma'
我地課外活動大匯演都系li 首丫 =]
今年比賽了!! Posted at 2009-07-14 05:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz cm 啦=]
嗯,,我會加油~^^!! Posted at 2009-07-14 05:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|